Alexandra Ekdal

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 12:47

Nu e jag hemma. Eller har varit i en timme.. Mötet gick bra men segt som fan.. Men måste ju ha pengar så hade inte så mkt val.. Träffade några andra från gekås med..
Så nu ska man tillbaka nästa vecka med, kommer bli jävligt mkt körande :/

Måste ut till tvättstugan..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 09:36

Hello.. Sovit gott? Det har jag.. Fast jag fick lite panik när klockan ringde. För trots att jag e ledig fick jag inte sova.. Skulle upp och köra syrran till jobbet, Kevin gick till skolan sen när jag kom hem så hade Wilma varit så duktig att hon hade klätt på sig och borstat håret =) Så duktig min lilla skrutt =)
Och nu har jag fått på mig kläder och sitter och kollar på Lyxfällan.. Kul att hennes karl inte har en aning om att hon har kreditkort.. Så jävla dum i huvudet man får bli..

Snart måste jag dra. Ska till Arbetsförmedlingen..

Hörs sen :)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 9 januari 2012 14:20

Sitter just nu i lekstugan i varberg medans dom små springer runt och leker. Vi har inte ens vair här 1 timme och kag e redan trött på det. Helt ärligt lägger jag nog hellre pengarna på att åka ner till busfabriken i halmstad för där e mööööö roligare ;) men snart e det dags för lite mat. Sen får dom fortsätta leka. Man får ju vara här i 3 timmar och spm sagt vi har varit här i 45 minuter..Hade gärna haft mitt headset meeeeen det ligger hemma :( Ikväll ska jag till Carro och umgås och få lite mer bilder från liseberg :) Imorgon e det möte på arbetsförmedlingen. Aptråkigt men va fan ska man göra? Måste ju ha pengar..Kommer förmodligen massa bilder i eftermiddag eller imorgon :) Nu ska jag hitta på nått annat :)Puss& kram

Av Alexandra Ekdal - 9 januari 2012 11:42

God dagens.. Fy fan vilken natt.. Har inte sovit så dåligt på jag vet inte hur länge.. Usch. Har delat rum med Wilma, och mer oljud i ett rum har jag inte varit med om.. Elementet låter som fan, en jävla klocka som tikar hela tiden. Wilma snarkar. Ne usch. Sen ringde klockan då kunde jag gå upp.. Ont som fan i ryggen. Så nu längtar jag bara hem till sängen :(
Än så länge har det inte hänt så mkt, passat Kristoffer och käkat frukost.
Jag va så jävla duktig idag  vid frukosten.. Jag sa till Kevin och Wilma att dom skulle vara försiktiga med mjölkpaketet. Ja va fan tror ni inte jag gör om svingar omkull det? xD Tur så kom det bara på bordet och va inte så mkt ;) men så jävla klantigt..


Ne nu ska jag göra mig klar för vi ska åka till Bolsestugan i trönninge och ta kort =) Sen blir det lekstugan.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 22:02

Det är la bäst att gå och lägga sig nu när man ska upp tidigt och vara barnvakt HELA dan i morgon. Hmmmm.. Hur ska jag stå ut? ;) Haha det ger sig.

God natt och sov gott..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 21:25

Nu har jag shoppat lite =)
Blev lite nya kläder från Ellos =) Rikigt nice, hoppas det passar nu bara =) Det märker vi när det kommer hem :)
       


Jag e verkligen i behov av jeans, så jag hoppas verkligen att dom passar.. Har inte haft tighta jenas på 2-3 år? Minst..

Idag ska jag dela rum med Wilma.. Hmm. Sova på en madrass = Alex har ont i ryggen i morgon?? Det lär hända..Jaja det är bara att bita ihop, det är bara en natt..

Nu ska jag in på cdon och se om dom har nått roligt ;)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 17:17

Nu har jag kommit ner till Varberg och väntar på att maten ska komma ;) Idag blir det pizza.. Mumma =) Senare blir det till att slappa i soffan. Så får vi se om det kanske blir nån film, det återstår och ser =)

Fick reda på att jag ska passa min kusin imorgon på morgonen =) Ska bli mysigt min lilla fis =) Wilma lär mysa sönder honom =D Ne så farligt blir det väl förhoppningsvis inte ;)

Tydligen ville Kevin åka till Lekstugan i morgon. Vi får se. inte så kul att sitta där själv i 3 timmar.. Men det är ju i varberg så det är ju lugnt, värre hade varit om dom tvunget skulle till Halmstad =)

Nu kom maten. Dax att dra =) Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 15:34

Nu har jag många projekt framför mig ..
Ska göra scrapbooking album.. Ett om studenten och balen, sen vet jag inte hur många det blir men sen blir det ett med Furtuventura, Marocko och Tunisien tror dock inte jag får plats med alla 3 resor i samma album, men det är det. Sen e det folkracebilen.. Sen får vi se vad det är för månad ;)

Nu ska jag plocka i ordning och dra mig ner till Varberg =)
Hörs väl när jag kommer fram xD
I morgon blir det iallafall film dag, kanske åka och fota lite.. Och sen ska jag till Carro m. fam och fika och tjöta skit =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards