Alexandra Ekdal

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Ekdal - 30 juni 2010 20:09

Gick upp klockan typ 3. Efter en lååång natt. Somnade inte innan halv 5, 5 kanske ;) Sen har jag bara legat i soffan och kollat på O.C :) Mysigt ;) Är fortfarande kär i eclipse <3 och idag fick jag ett mejl från CDON där det stod att min bevakade produkt nu går att boka :D gissa vad ;) Jo Eclipse <3 Åhhhh.. Vill ha den nu!! Men får la vackert vänta ^^,

Av Alexandra Ekdal - 30 juni 2010 02:27

Nu är man hemma efter nästan 8 timmar bio! Vilken jävla upplevelse! Sjukt asså! Men det får räcka, nästa år blir det bara filmen ;) jobbigt att sitta i obekväma stolar så länge! Nu till filmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSSSSSSÅÅÅÅÅÅ OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGG!!!!!!!!!!! Fy fan va bra den va.. Det går knappt att beskriva, går inte sätta in den i någon kategori för den innehöll: action, drama, komedi, ALLT! Det va verkligen den bäääääääästa av alla tre! Snacka om att man kommer ligga och drägla framför den när den dumper ner i brevlådan! Seriöst! NI MÅSTE se den! Tänker fan inte avslöja mer än att både jacob och Edward är snyggare än någonsin!! Massvis med kärlek, mycket svartsjuka, mycket skratt och även från min sida, många svordommar! Och lite ilska!! Men jag förstår Bella har svårt att välja för det hade inte jag klarat av! Men aa, se den! Iaf ni som tycker om dom filmerna ;) Misssssssa inte den!!! Vill se den igen och igen och igen och igen och igen och igen.... Kan hålla på i evigheter! Så bara längtar tills den kommer hem till miiiiiiiiiiiiiiiiin hylla!!!!!! Mumma..


Men nu ska jag kolla lite O.C och sen sova som faaaan ;) Nattttttttttiii <3

Av Alexandra Ekdal - 24 juni 2010 20:30

Igår va det tävling igen! Denna gången i Falköping. Gick la si så där :/ Missade starten i första och blev 4a.. Andra så kom jag iväg hyffsat i starten. Låg fyra efter ett bra tag till Lizzie Lindströms bil rasade så blev 3a.

Så totalt 7 poäng. Räckte till en sista plats i A-finalen. Först hade dom räknat fel så hade jag inte sett det så hade jag inte kört. Men sen kollade jag igen och då hade dom bara tagit med 5 damer så blev sist in ;) och där va jag med bra i starten en bil på var sida och en framför så kom fan ingenstans. Sen vände någon jävel bort mig i velodromen och där blev jag ståendes! Inte alls kul. Va bara nån millimeter ifrån att dra hjälmen i sidorutan men det gjorde jag inte. Sån tur va! Men arg va jag. Och skrek på bilen att den kunde dra åt helvete. Men den rörde sig fan inte en millimeter! Så om det är någon som har en startmotor som bara ligger och skräpar så kan jag ta den!

Drog en drivaxel i år igen med förresten. Förhoppningsvis hade den bara hoppat ur. Men det ger sig.


Snart blir det duschen och sen mys med min älskling :) Puss på er<3

Av Alexandra Ekdal - 20 juni 2010 17:39

Jaha, då va det söndag igen. Dagen började med garaget. Fixa lilla Blåå :) Så i morgon ska jag bara åka upp till HC och mäta CO-halten. Blinkersspaken är fixad och allt annat ska vara i sin ordning :P

Sen åkte jag, min morbror och hans sambo ner och åt glass i hamnen :) det va goooottt.


Nu sitter jag hemma och lipar till sista avsnittet till Grey's Anatomy säsong 6 >.< Borde inte se det egentligen! men kunde inte låta bli!!


Båda bilarna är klara inför Falköping på Onsdag! Gött som fan att vara klar i tid nångång ;) Så det är bara ladda batteriet, lägga i presening och lasta och köra ;) Gött som fan :D

Av Alexandra Ekdal - 17 juni 2010 22:37

Nehe nu tänker jag fan gå och lägga mig och kolla på film, eller kolla på vädret först sen sova. Dagen börjar med att telefonen ringer och jag fattar inte varför och kom då på att jag skulle jobba! inte alls peppad för det! men aja ;) Upp duscha, göra sig i ordning! Sen fick man reda på en jävla massa! Inget att gå in på här. Arg och frustrerad resten av dan! Hem ner och boka tågbiljett ;) Så nu laddas det inför i morgon ;) It's gonna be fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun ;)
men nu blir det mamma mia ^^,

Natti nattiiii<3

Av Alexandra Ekdal - 16 juni 2010 12:39

Soooooooooooooooolen skiiiiiiner :D Men om 2 timmer ligger man hos cp tandläkaren och lagar hål >< SUG RÖV SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!! Svin dyrt att ens kolla eller ringa det till det jävla stället! Fan ingen nytta allas! Kostar fan bara massa onödiga pengar! Fattar inte varför det är dyrt? Så jävla lång tid tar det inte och för den delen så använder dom säkert samma jävla grejer hela tiden med :@ Får se det lilla positiva i det hela. Ska ju till garaget efter åt och sen ska jag åka och köpa kroketter och sallad så ska vi grilllllla :D Mums :D   men nu gillar vi läget och myser i solen istället ;)

Av Alexandra Ekdal - 15 juni 2010 22:10

Jag har lite beslutsångest >.< Vet inte vilken header jag ska ha >.< Här kommer lite. Kommentera nr på bilden!


1.

 

 

2.

 

Funderar på den första för den e snyggast! men ska fixa några mer ;) kommer väl om en liten stund ;)    

Av Alexandra Ekdal - 15 juni 2010 11:55

Idag slutade lillebror skolan :) Han va så duktig när han sjöng :) Fan va man saknar dom gammla goda tiderna! Det är fyra år sen jag va på en skolavslutning på Bockstensskolan! Nu snackar vi länge sen >.< Och då mådde man inte bra (A) moahhaha!!

Idag blir det mcdonalds till lunch och sen pannacotta til efterrätt :D

Ovido - Quiz & Flashcards