Alexandra Ekdal

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Ekdal - 30 april 2011 11:23

Då va det Valborg igen.. Tycker att det inte va så länge sen det va det men det va det tydligen.. Sitter och funderar på va jag gjorde förra året.. Men kan inte komma ihåg det.. Kan ha varit så att jag va med Nea och dom.. Får nog kolla upp detta :P haha..


Känner mig så sjukt duktig nu =) För nu har jag dammat av i princip hela lägenheten. Har skurat toaletten. Fixat en ny skiva. Och så ska jag diska och sen ska jag byta om och åka och tvätta bilen ;) Så den blir vår fin :) Hehe :P  Och min sötnos ska få dammsuga av här hemma sen så man kan gå här utan att få ryck på allt skit som är här.. Ska slänga skräp oxåå..


Men nu ska jag iaf diska..
Senare i kväll blir det grillning och kolla på Valborgsfirandet vid sjön :)


Så puss så länge så hörs vi sen :D

Av Alexandra Ekdal - 29 april 2011 22:25

Jaha, då va denna dagen över oxå.. Eller om en stund iaf..

Jobbat 7-16 idag och sen handla lite på jobbet.. Lite kött och lite sånt :P

Sen stressa hem som fan för vi skulle ner till Varberg och kolla på "Red Riding Hood" Så vi åkte ner stressa som fan för den skulle börja 7.. Så vi käkade på Via Veneto och medans vi väntar på maten så skulle jag kolla så den började 7.. Då står det att filmen e INSTÄLLD :O Fatta om jag blev arg och sur och jävligt irriterande.. Hade man stressat som fan och så går den inte.. Och jag som verkligen ville se den med :( Anledningen till att den va inställd va för att det va tekniskt fel av nått slag :@ Jävla piss.. Så vi åkte och hyrde film istället.. Det blev: Triangel, Carny och Jackass 3.. Sen kunde man få köpa en film för 29 kronor.. Och det gjorde jag och det blev The blind side. För det va en på jobbet som rekommenderade den så jag tänkte att jag köper den för vi hade inte den på jobbet..


Men iaf, nu e vi hemma och kollar på den tråkiga filmen Walk The Line.. Tycker inte den e vidare bra faktiskt..


Men snart ska jag nana kudden.. E sjukt trött.. Puss och god antt på er <3

Av Alexandra Ekdal - 28 april 2011 21:33

Det va ett tag sen man uppdater här :P
Idag har det varit fullt ös medvetslös näst intill.: Inte riktigt så illa men nästan.. Jobbat 7-16 sen hem fort som  fan.. In och ta upp mat, ta med vatten ut för att fylla på spolarvästkan.. Sen åkte jag och Ellen och simma.. 50 längder x 25 m. Inte jättelångt kanske.. Men det va gött ändå.. Sen åka och handla massa mat och sen hem. Laga mat, diska, testa och se så att tvättmaskinen funkade som den skulle och det gjorde den :D Det gjorde den inte igår.. Kan ha kommit åt en knapp.. Men men, nu funkade den iaf :D


Och nu sitter jag här och ugglar.. Orkar inte göra ett skit mer idag..


Men här kommer min påskhelg i bildformat ;) :


                           


Egentligen ska ni börja nedifrån och kolla uppåt men, orkar inte lägga in dom i rätt ordning..

Iaf denna "söta" fladdermus fick jag av min svärmor i påskpresent.. Trodde i några sekunder att jag skulle dö.. Men jag överlevde :D

Sen skrotade vi liket :D:D
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Now its DEAD, REALLY DEAD :D


Men nu ska jag dra mig..
Hej så länge söta ni :)

Av Alexandra Ekdal - 22 april 2011 20:31

Varför den heter det vet jag inte exakt, men det har förmodligen nått med Jesus att göra.. Jag menar den e inte längre än alla andra dagar, tids messigt ;) jaja..


Idag har vi varit på kalas hos pappa, han fick en kruka med lite sallad, gräslök, oregano och persilja :) Den tyckte jag va jättefin :)Och så fick han ett kort och 200 kronor :)


Och nu e jag hemma och har huvudvärk och känner inte alls för att jobba i morgon..
Men men, det blir väl bara te att ta alvedon och kolla på nån film sen nana kudden.. Ska ju skrota Bobbys likbil i helgen ;) Moahaha :P


Men nu ska vi kolla på Seven och sen ska jag sova..

Av Alexandra Ekdal - 21 april 2011 11:16

I älvsered va det ja.. Fy fan.. Snorar som aldrig förr, och halsen e sådär.. Helt trött i hela kroppen.. Tvättar gör jag.. Och det är allt jag orkar göra just nu..

Sötnosen slutar kvart i 1 idag så får vi väl se när han kommer hem..


Men just nu sitter jag och kollar på "Letters To Juliet" En sjukt mysig film som utspelar sig i Italien :)



Av Alexandra Ekdal - 20 april 2011 15:31

Fy fan va jag hatar att vara sjuk.. Och bara för att jag tycker det är sååååååååå jävla kul att vara förkyld så passade jag på att betala räkningar för det är ju oxå JÄVLIGT kul >< Not..


Men nu kollar jag på Beck - Levande Begravd, den e så där.. Rätt så förutsäg bar och det gillar jag itne.. Men ska se klart den och bädda ner mig i soffan sen.. Eller sen kanske det blir sängen och datan där och kolla på film.. orkar knappt sitta upp :(


Jävla bajs förkylning..

Av Alexandra Ekdal - 20 april 2011 09:57

Jaha, nu verkar det vara min tur att bli sjuk.. Kunde jag inte varit sjuk medans jag va sjukskriven?????

Ont i halsen och super förkyld.. Men dska pallra mig till jobbet iaf, så får vi se hur länge jag orkar.. Det är ju inte mer med det..


Sjukt trött oxå.. Trots att jag sovit as gott i natt.. Jag vete fan va det är med mig men aja..Ne o man skulle göra sig klar kanske?

Ska ju åka snart..

Tjing på er..

Av Alexandra Ekdal - 19 april 2011 21:54

Moahhahahahahahahahahahah
Beth Young Is DEEEEEEEEEEEEEEEEEEAD ;)

Ja i Desperate Housewives iaf ;) Inte för att det gör mig nått, hon va bara ful och irriterande ändå ;) Synd bara att detta garanterat är sista säsongen någonsin :( Lite tråkigt, tur har man ju alla säsongerna på dvd så saknar man dom galna hemmafruarna så kan man bara sätta på en skiva och glo lite :) THihi...

Men nu ska jag, min förkylning och min huvudvärk gå och lägga oss så vi orkar med vårat sjukt jobba jobbpass i morgon, 11-20 :(


Så natti natti kära vänner :) Puss på er :)

Skapa flashcards