Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2012 22:15

Nu har jag fått satt in all text och alla "egen gjorda" bilder i mitt resealbum, första resan Furtuventura 2001 med pappi =)

Och i morgon ska jag göra klart den resan, det är lite dekoration kvar =) Sen ska jag börja med Marocko =) Sjukt mkt bilder därifrån, desto mer från Tunisien =)
Blir dum i huvudet på den här jävla idiot musiken..


Nu ska jag fortsätta kolla på Rocky 5 :P
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2012 19:32

Har pratat med Carro över skype nu ett tag =) Kan ju säga att hon e super nervös men jag håller alla tummar för henne :D:D
Så nu ska jag fortsätta med mitt album.. Om jag kan koncentrera mig.. Kan ju säga att jag längtar tills vi hittar ett hus, om inte annat hittar en annan lägenhet för snart tappar jag verkligen tålamodet totalt. Men vem bryr sig?? JO fel människor om man säger så..
Kan tro att man e på ett jävla discotek..


NU ska jag fortsätta..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2012 14:55

Nu ska jag ta på mig lite varmare sen ska jag gå och hämta Ellen och Pripps så ska vi ut och gå =) sen när jag kommer tillbaka ska jag hänga tvätta och scrapbooka :D

Och sätta på en bra film ;)

Btw, e det någon som har följt Vampier Diaries (stavning?) ?? Isf e den bra? har sett lite då och då och den verkar rätt bra =)

Nu ska jag kila. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2012 12:40

God dagens.. Läget med er?
Jag e rätt trött.. Somnade sent, och lite små förkyld. Men det stoppar inte mig.. Sitter dock och fryser nu. Men jag har tränat och ätit frukost och ska snart ta tag i lägenheten och städa av här.. Och plocka i ordning . Byta ut adventsljusstaken i sovrummet mot en annan lampa ;) Dags att bli av med dom nu.. Men först ska jag se klart project runway :P
Tvättmaskinen e igång oxå ;)
I efter middag blir det promenad med Ellen och Pripps och sen lite scrapbooking =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards