Alexandra Ekdal

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 31 augusti 2012 22:06

God kväll på er :) har heeelt glömt att blogga idag = inget kul att blogga om :) men tänkte att jag måste slänga in ett inlägg nu när det är sista augusti och allt :)
Dagen började med att klockan ringde 05,55 döds trött va jag då! Så snooza om till 06,13 sen va jag illa tvungen att gå upp. Gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Va på lagret hela dagen. Fram till klockan 12.30 ca då fick vi reda på att jag och Matilda fick gå till Hobby & Fritid en stund. Vi va där max 1 och en halv timme ;) sen gick vi och finade sen slutade jag och gick och köpte skor på skoboo, ni får se dom imorgon om jag kommer ihåg det ;) men det blev ett par jobb skor eller ja mer eller mindre. Och ett par mer skejtskor ;) som man kan ha när man ska till folk slippa ha dom fula jobbskorna. Och 500 för 2 par skor är inte direkt dyrt heller :)

Nu ligger vi i soffan och komlar på Amerigan Pie Reunion. Sjukt rolig film ;)) SE DEN!
Behöver väl inte inte berätta så mycket mer än att alla gamla från 1 till band camp(?) sjukt rolig iallafall ;)

Nä nu ska jag dra mig. Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 30 augusti 2012 21:44

34 minuter övertid idag.. Fick sista kunden idag. Hade 2 stooors vagnar och skulle ha det på 200 kvitton.. Det är inte direkt det man vill ha när man börjar se alla gå hem och det börjar bli mörkt i varuhuset :( men nu e jag hemma och fått myst med älsklingen. Och nu tror jag sängen ropar högre än högst för satan va trött jag är nu! Så nu blir drt mys i sängen, om man kommer dit innan man somnar!
Jaja. Jobba i morgon med sen köpa skor på eftermiddagen! Direkt efter jobbet :) hörs imorgon.
Puss och god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 30 augusti 2012 17:53

Gaaaah världens segaste dag!!!!!!! Hoppas de 2 sista timmarna går äckligt fort så man kommer hem.. Men det återstår och se.. Men ska till kassan så det borde gå fort :)
Nu ska vi stämpla in igen.
Pözz

Av Alexandra Ekdal - 30 augusti 2012 08:34

God morgon?! Haha, nä varit vaken sen kl 7. Då hade lilla Wilma vaknat och kom ner. Sen upp och väcka Ninis och Kevin. Trött människor ;) så nu sitter jag i soffan och väntar på att gå och lämna Wilma och ta en promenad med Stina. Hon lär ju streta satan. Hon avskyr vatten nämligen ;)
Så nu ska jag ta på Wilma lite kläder för idag är det fotografering som gäller.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 29 augusti 2012 21:59

Ligger i soffan och är heeeelt död! Tröttare får man nog banimej leta efter! Helt sjukt dött på jobbet idag men klart tiden gick fort i kassan. Alltid kul med kassan :)
Ligger och myser med finaste Stina med <3 älskade lilla knas hund :)
Imorgon kör vi samma visa som idag. Fast jag ska hem till mitt <3 som jag börjar sakna lite faktiskt ^^,
På fredag ska jag köpa nya skor så jag slipper gå i mina trasig converse från Marocko, eller mina jobbskor som inte är lika snygga som bekväma..
Nu ska jag bara vänta på att mamma kommer hem sen ska jag fan sova!
Puss & kram <3

Av Alexandra Ekdal - 29 augusti 2012 09:39

Barnen i skolan, Stina har fått en långpromenad och jag har ätit frukost :) så nu sitter jag och kollar på biggest looser innan jag ska till jobbet :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 29 augusti 2012 07:30

God morgon världen! Gaah jag måste vara världens snällaste storasyster. Jag börjar inte innan 11 och hade kunna gå upp vid nio. Men istället ringde klockan 06.45 ><' för att jag skulle kunna snooza! Och det är behövligt, hade lilla Stina vid fötterna med :) Vid 5 över 7 hörde jag att Wilmas dörr öppnades och ner kom lilla sessan. Sen skulle jag upp och väcka Kevin men då va han redan vaken :) så ner och fixa frukost till lill-prinsen. Och nu ligger jag i soffan och bara slappar tills barn 2 ska ha frukost och fixas inför skolan. Och samma visa blir det väl i morgon för utom att jag kommer gå och lägga mig tidigare än halv 12 ><
hörs väl senare! Puss

Av Alexandra Ekdal - 28 augusti 2012 21:17

Sitter i soffan och myser med Stina som ligger jämte mig :) kvällen har bestått av att mysa med Kevin och Wilma :) alltid lika mysigt med mina fina <3 Kollar på Big bang theory. Finns ju ingen annan skit på tv!
Idag har jag fått målat klart bilen iallafall. Eller nästan har det röda kvar och skriva lite på den ;) men de ska vi göra på måndag :) sen ska den vara så gott som klar!
Fick myst med finaste lilla Kristoffer idag med :)
Nu ska jag mysa med Stina och glo på tv :)
Puss & god natt

Skapa flashcards