Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2012 21:32

Haft krångel med internet och inte orkat ta tag i det..
Just nu sitter jag och fryser fötterna av mig i soffan hos mammi och ska snart gå och lägga oss för att i morgon ska vi upp super duper tidigt då lillan ska opereras :/ Men det kommer gå bra, synd bara att vi ska vara på sjukhuset kvart över 7.. Men det ger sig.. Hoppas det går fort och att vi kommer hem fort med..

Vet ni. För exakt ett år sedan va jag och Carro på först Campino och käka pizza och sedan gick vi på Bio och såg Easy A =) Och det är dagen innan min operation.. Kommer ihåg att jag knappt fick sova någonting för att jag va så jävla nervös.. Men som tur va va det inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Vilket va väldigt skönt :)


Ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2012 13:00

Nu ska jag gå och duscha innan jag fryser till is.. Satan så kallt här är..

Längtar till på fredag :D:D

Moahahahah :D Vad jag ska göra då får ni vet på fredag kväll. Eller ja.. Jo på fredag ;)
Så nu kan ni ju börja fundera ;) Hahah =)
Nu duschen..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2012 11:30

Hej hallo =)
Läget med er? Jag vaknade halv 9.. Har inte vaknat så tidigt utan väckarklocka sen jag vet inte när xD. Så nu ha jag tränat och ätit frukost. Så snart ska jag ställa mig och diska, sen ska jag hoppa in i duschen. Men först och främst ska jag kolla klart på Top Model ;)


Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards