Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 21:44

Här kommer lite bilder från igår.


 


                           


Nu ska jag kolla klart på Suburgatory sjukt rolig e den ;)
Sen ska jag krypa ner i sängen.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 16:17

Nu e jag så mätt så jag skulle kunna tro att min magsäck spricker vilken sekund som helst.. Helt sjukt. Mamma köpte med mat från Håstensgrillen och det är fan inga små hamburgare dom gör där.. Slänger in en bild senare.
Just nu har jag fullt upp.. Ska strax åka och hämta syrran och sen ska jag packa mina grejor och fara hem till Älvsered till mitt <3 =)

Men först lite vila i soffan :P

Hörs sen =) Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 12:47

Nu e jag hemma. Eller har varit i en timme.. Mötet gick bra men segt som fan.. Men måste ju ha pengar så hade inte så mkt val.. Träffade några andra från gekås med..
Så nu ska man tillbaka nästa vecka med, kommer bli jävligt mkt körande :/

Måste ut till tvättstugan..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 09:36

Hello.. Sovit gott? Det har jag.. Fast jag fick lite panik när klockan ringde. För trots att jag e ledig fick jag inte sova.. Skulle upp och köra syrran till jobbet, Kevin gick till skolan sen när jag kom hem så hade Wilma varit så duktig att hon hade klätt på sig och borstat håret =) Så duktig min lilla skrutt =)
Och nu har jag fått på mig kläder och sitter och kollar på Lyxfällan.. Kul att hennes karl inte har en aning om att hon har kreditkort.. Så jävla dum i huvudet man får bli..

Snart måste jag dra. Ska till Arbetsförmedlingen..

Hörs sen :)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards