Alexandra Ekdal

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 21:09

Massa meningslösa inlägg. Men jag e uttråkad och ska snart sova. För imorgon ska jag upp i tid, och inte vakna klockan 11 som jag gjorde idag xD Trodde dock inte att klockan va så mkt men det va den..

Men innan jag hämtar Ellen i morgon så ska jag göra lite boxning och tennis. Inte så kul men har fortfarande inte skaffat batteri till wii fit brädan :P Det ska jag göra i morgon men det är inte innan senare..
Så ska träna lite innan , sen duscha och efter det en god frukost =)
Kom på en annan sak oxå. I morse så drack jag proviva för så fort jag äter nått (även om det är nyttigt) så blir min mage som en jävla ballong. Men jag tror faktiskt att det funkar =) Jag hoppas det :)

Nu ska jag kolla lite andra saker innan jag gå och lägger mig. Älsklingen gick och la sig precis.

Puss & Kram. Hörs i morgon =D

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 20:46

Sitter och kollar på Sveriges mästerkock och nu ska dom göra Cupcakes. Så hade dom en jätteskål med jordgubbar och hallon. Det hade varit såååååå jväal gott att ha en stor skål med massor av bär.. Åhhh. ge mig sommar..

En stor skål med blåbär, hallon, jordgubbar och björnbär <3

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 20:03

Har uppdaterar attansbloggen. Det kommer nog uppdateras där mer än här när det gäller folkrace, iallafall bilder m.m =) Men klart jag inte glömmer er =) Kommer att uppdateras mkt här med :) Men mer "grundligt" på attnas bloggen =)
Men gå in och kika in här vet jag :)
http://attansracing.blogspot.com =D

Mat

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 19:40

Nu har vi precis ätit, det blev kassler med potatismos.

Känner att jag har fått gjort en del nu i eftermiddag / kväll.. Har planerat middag för i morgon och fredag och söndag. Gått en promenad med Ellen. Plockat in disken. Gjort det tråkigaste med att scrapbooka, alltså sätta dubbel häftande tejp på alla korten, detta album är från balen och studenten så det är en del bilder. Och mycket text som skal skrivas, iallafall till studenten =)

Men det ska bli kul :)
Imorgon ska jag ner till Ullared och inhandla lite nödvändigheter. Typ mat och skor. Kan snart gå barfota, så mkt har jag sliti ut mina skor =)

Så det ska shoppas lite i morgon ^^, Det va länge sen nu. Och jag hoppas mina kläder kommer snart med..


Snart blir det sveriges mästerkock sen vete fan va som kommer på tv :)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 14:22

Det är inte lätt att vara mig ibland alltså, men det är ju jag sjävl som sätter mig i sånna här sutiationer xD Som ni vet har jag ju massa projekt på gång, bland annat denna:

 

Kanske inte ser ut att vara så mkt att göra på den, MEN det är det. Tro mig.. Det är riktigt mkt.. så jag hoppas min far e ledig på söndag så det kan bli en riktig hel dag i garaget, och sen på tisdag troligen så blir det att jag åker till garaget och hjälper min morbror med att bygga motor till den.. Det tar ju dock lite mer än 1 kväll. Men man måste fan börja någonstans. Till på köpet så bor jag i älvsered bilen står i Valinge och pappa bor åt andra hållet.. Så att försöka få ihop så alla kan samtidigt är då bannemej inte lätt..
Och inte nog me det så har jag massa annat att göra oxå. T.ex scrapbooking album, passa dom små skruttarna, springa på arbetsförmedligen stup i kvarten. Sen vill jag ha lite tid för att umgås med älsklingen med. så om någon kan vara snäll och trolla eller ge mig lite mer tid på dygnet så är det väldigt uppskattat =)
Men nu ska jag göra mig i ordning och om en stund ska jag gå till Ellen så ska vi ta en promenad med Pripps..


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2012 12:28

Hellojsan =)
Läget? Här e allt bra. Har tränat lite och käkat frukost :) Så nu ska jag göra lite hushållssysslor och sedan ska jag sätta mig med lite scrapbooking stuff ^^,

Så dagen bjuder inte på så himmla mycket faktiskt.
Funderar på att ta en promenad sen om inte tiden springer iväg :)
Men nu ska jag diska och vika tvätt..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 21:44

Här kommer lite bilder från igår.


 


                           


Nu ska jag kolla klart på Suburgatory sjukt rolig e den ;)
Sen ska jag krypa ner i sängen.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2012 16:17

Nu e jag så mätt så jag skulle kunna tro att min magsäck spricker vilken sekund som helst.. Helt sjukt. Mamma köpte med mat från Håstensgrillen och det är fan inga små hamburgare dom gör där.. Slänger in en bild senare.
Just nu har jag fullt upp.. Ska strax åka och hämta syrran och sen ska jag packa mina grejor och fara hem till Älvsered till mitt <3 =)

Men först lite vila i soffan :P

Hörs sen =) Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards