Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 28 januari 2012 20:53

Jag e så grymt uttråkad vet inte vad jag ska göra.. Orkar typ inte scrapbooka heller för då måste jag släpa fram allting.. Iofs skulle kunna börja sätta in bakgrunderna och sätta in bilderna i morgon.. Men vi får se.. Sitter och kollar på Gladiatorerna och äter godis.. Har ni kollat på bilderna från Model Lab? ;) Visst va dom fina :D I lööve dom :) Kanske skulle ta och göra ett album med såna bilder :) hade varit lite roligt , plus bilder från The studio =) Ehm nja jag vet inte. Ska göra klart resorna med, ska nog göra Österrike resan oxå, hade typ 3-4 sidor kvar i det andra så göra slut på det helt..
Men nu ska jag göra nått annat. I morgon kommer det komma bilder från idag. Jag, Carro och Ellen va och tog kort vid kallbadhuset och fästningen =) Men dom kommer i morgon orkar inte ladda upp dom nu..
I morgon blir det STORSTÄDNING av HELA lägenheten och ugn och hela skiten..


Nu ska jag fortsätta kolla på gladiatorerna :)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 28 januari 2012 18:19

Hejsan hallo..
Läget med er? Här e allt bra. Haft fullt upp typ hela dagen. Men började dagen med att gå upp vid 8.. Trött som fan.. Skulle försöka fixa håret för fotograferingen men det gick sådär :S Så ja håret va jag inte super nöjd med, men när man ändå ska stå och dra i håret m.m så va fan spelar det för roll?  ;) Haha.. Dock hade jag velat ha lite extremare sminkning istället för en vardags sminkning. Men det blev några fina bilder.
Dock så tog hon väldigt mkt svart/vita bilder. Vilket vi inte hade en jävla aning om.. Själv måste jag säga att det kändes väldigt oprofsigt att göra. Som sagt, speciellt utan att säga till.. Vilket va lite synd för då hade man kunnat ha svarta ögon det hade inte spelat nån roll.. Men här kommer bilderna iallafall ;)


                     


Nå va tycker ni? ;) Haha :D Kul va det iallafall =)

Nu ska jag kolla på tv =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards