Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2012 19:49

I ryggen och nacken .. Det blir lätt så när man sitter och scrapbookar i drygt 7 timmar med lite paus i mellan varven. Men nu har jag iallafall fått in alla bilder från Furtuventura. Så det jag känner att jag orkar göra nu är att skriva allt som skall skrivas. Gör det på datan, ser mer proffsigt ut då ;) Men skriver inte ut det idag ändå. Men skriva kan man ju alltid göra =)
Känns som klockan är hur mkt som helst men den e ju faktiskt inte ens 8 än.. Hmm helt sjukt..

Men nu ska jag fått nått mer gjort =) E ju hemma nästan hela dan i morgon med. Det visade sig att mamma inte behöver barnvakt för Mikael e sjukskriven p.g.a ryggen.. Så i morgon e det på med garagekläderna och dra till garaget =) Synd att jag ska behöva sova på en madrass, eller så puttar jag ner Wilma så får hon sova på madrassen.. Hon väger ju liiiite mindre om man säger så. Och då känns det inte som att man ligger på golvet xD


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2012 17:39

Av True Blood. Har iofs bara sätt 3 & ½ avsnitt än men jag har nog redan hajat va serien går ut på:
Sex, sex, sex, sex, sex, vampyrer, sex, sex, sex, sex, sex, mord, sex..
Skillnaden mellan denna serien och mina älskade Twilight filmer är att i Twilight så vet ingen om att det finns vampyrer, det gör människorna i T.B .. En person i T.B kan läsa tankar och det kan bara vampyrer göra i Twilight..

Jaja.. Den e så där bra iallafall..


Bobby gjorde en god köttgryta till potatisgratängen.. Så jag slapp göra mat idag. Underbart ^^, Och det blev super gott oxå ^^,,

Nu ska jag fortsätta med min scrapbooking =)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2012 13:08

Nu blir det några avsnitt av true blood och se va det är för skit ;) Kollade lite på det precis när jag flyttade hit, men vete fan om det va nått att ha ;) Ska pyssla lite med under tiden =) Så ser resten av min dag ut :D

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2012 11:56

God middag. Haha.. Sjuk trött av nån anledning. Vet inte varför.. Sov till 11 idag, as gött.. Så nu har jag diskat, håller på och tvättar och käkat frukost. Så nu ska jag städa av lite snabbt. Orkar egentligen inte, men jag har inte så mkt val typ.. Här ser för jävligt ut. Så lite snabb städning och sen sitta och greja lite med scrapbooking. Kom på att jag måste börja med semester albumet, för jag har beställt mer bilder som jag inte har fått än..

Så nu ska jag sätta lite fart så jag kan sätta mig i soffan igen ;)
Imorgon ska jag börja mitt nya liv på riktigt. Nu får det va slut på godis och läsk och köpa mat.. Usch och fy.. Mitt mål är att gå ner drygt 8 kilo till iår ;) Gick ju ner 8 kilo förra året =D Så i år är det 7-8 kilo till ;)

Måste ta fram lite papper och så till arbetsförmedlingen :'( Jaja.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards