Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2012 21:20

I ögonen ehm ja? 2 limstift och 22 sidor senare så e man rätt trött i huvud, rygg m.m Fan att limet skulle ta slut :/ Sitter och kollar på Arn - Riket vid vägens slut eller va fan den heter. fortsättningen iallafall..

Så i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Inget lim = Inget scrapbooking. Städat har jag gjort. Har lite tvätt kvar. Ska träna och ha sovmorgon. Ja sen då?? Skulle kunna skriva lite mer recept och en innehållsförteckning till allt. Även fortsätta fila på mitt personliga brev. Så mkt mer vet jag inte om jag hinner med. Laga lite mat och så med :) Får la se om jag hittar paket till mamma med som fyller år på onsdag :))

På tisdag så ska jag träna, åka till Ullared med Ellen och sen kan det kanske bli en promenad =) Får la se :P Sen blir det lite mat och så =)

Längtar till mina flickor kommer hem. Antar att dom sitter på ett plan hem till kalla Sverige nu.. Så snart blir det premiär av våra tjejkvällar :) Ska hinna med massa innan Linda åker till Nya Zeeland, sen åker ju Carro oxå. Och då är det bara jag och Sara kvar :) Så vi kommer få ses massa innan dom åker ^^,


Men nu ska jag snart sova lite.. Så god natt och sov gott.
Puss & Kram


Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2012 15:14

Äntligen är jag klar med städningen. Bara sådär 4 timmar senare. Med en paus på en kvart då jag va i affären. Men det gills knappt.
Men som sagt städningen e klar så nu sitter jag och väntar på att golvet ska torka så jag kan ta mig nånstans ;) Fast jag sitter nog bäst här :P ska börja pyssla lite tänkte jag:)

Senare blir det till att laga lite mat :) Ostgratinerade nachochips med tacofärs :) Mkt gott :)

Nu sitter jag och kollar på Harry Potter, fick inte stt färdigt den innan :)  Så det ska jag göra nu..
Tycker Dobby är sååå söt ^^, Haha :)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2012 10:55

Morsning korsning.. Eller nästan iallafall. Har varit vaken i drygt 2 timmar redan :P Sovit sjukt gott tills B's telefon ringde.. kan inte påstå att det är den tystaste ringsignalen han har.. Men aja.. Så låg och myste i sängen en stund innan jag gick upp.. Så nu har jag tvättat en maskin tvätt och ätit frukost så nu ska jag hänga tvätt, ställa mig och diska m.m Tänkte jag skulle tvättat fönstrerna men ajg skiter nog i det.. Det får vänta..
Men nu hinner inte jag sitta här mer. Har suttit här alldeles för länge ;) fastnat framför Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 :) haha :) Jaja..


Ne nu måste jag dra.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards