Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 7 januari 2012 18:44

Tjosan. Gör ni denna lördag kväll?Jag sitter hos bobbys bror tittar på folkrace, Bobbys syster e här med, med sin lilla jonna :) Längtar som fan tills bilen blir klar så man kan börja tagga tävling :) men de e mkt kvar innan det blir tävling. Möööö svets jobb.. Hmm börjar fundera varför jag köpte den över huvudtaget?! :S jaja, bara att börja.. Har nada mottagning här ute så ni får vänta tills i morgon :) Puds & kram

Seg

Av Alexandra Ekdal - 7 januari 2012 13:50

Som jag är så har jag inte kommit in i duschen än xD Har legat i sängen och frusit till nu.. skulle nog kunna sova en stund faktiskt. Här e kallt och röset..
Så nu ska jag värma mig med en varm dusch och sen nån serie =D Eller de beror på när vi skulle äta, har inte hört nått än :P Men det ger sig.

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 7 januari 2012 11:49

Hejsan hoppsan =)

Hur e läget med er? :) Jag har världens träningsvärk i armarna xD Helt sjukt :P Jag menar så länge träna jag inte igår ;) Det är la bara ett bevis på att man e sjukt otränad ;)
Men det är väl det som är meningen att det ska bli ändring på nu ;)

Jag har redan hunnit ta en promenad med Ellen och Pripps. Sen åt jag frukost, tacos sen igår ;) Och nu har jag placerat mig i soffan. Ska snart hoppa in i duschen. För vi ska tydligen äta hos Bobbys föräldrar sen.. Blir säkert bra.
Ikväll ska vi till Stefan och Sofie.


Men just nu trivs jag bäst i soffan framför Laila Bakar i Frankrike =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards