Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 22:02

Det är la bäst att gå och lägga sig nu när man ska upp tidigt och vara barnvakt HELA dan i morgon. Hmmmm.. Hur ska jag stå ut? ;) Haha det ger sig.

God natt och sov gott..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 21:25

Nu har jag shoppat lite =)
Blev lite nya kläder från Ellos =) Rikigt nice, hoppas det passar nu bara =) Det märker vi när det kommer hem :)
       


Jag e verkligen i behov av jeans, så jag hoppas verkligen att dom passar.. Har inte haft tighta jenas på 2-3 år? Minst..

Idag ska jag dela rum med Wilma.. Hmm. Sova på en madrass = Alex har ont i ryggen i morgon?? Det lär hända..Jaja det är bara att bita ihop, det är bara en natt..

Nu ska jag in på cdon och se om dom har nått roligt ;)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 17:17

Nu har jag kommit ner till Varberg och väntar på att maten ska komma ;) Idag blir det pizza.. Mumma =) Senare blir det till att slappa i soffan. Så får vi se om det kanske blir nån film, det återstår och ser =)

Fick reda på att jag ska passa min kusin imorgon på morgonen =) Ska bli mysigt min lilla fis =) Wilma lär mysa sönder honom =D Ne så farligt blir det väl förhoppningsvis inte ;)

Tydligen ville Kevin åka till Lekstugan i morgon. Vi får se. inte så kul att sitta där själv i 3 timmar.. Men det är ju i varberg så det är ju lugnt, värre hade varit om dom tvunget skulle till Halmstad =)

Nu kom maten. Dax att dra =) Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 15:34

Nu har jag många projekt framför mig ..
Ska göra scrapbooking album.. Ett om studenten och balen, sen vet jag inte hur många det blir men sen blir det ett med Furtuventura, Marocko och Tunisien tror dock inte jag får plats med alla 3 resor i samma album, men det är det. Sen e det folkracebilen.. Sen får vi se vad det är för månad ;)

Nu ska jag plocka i ordning och dra mig ner till Varberg =)
Hörs väl när jag kommer fram xD
I morgon blir det iallafall film dag, kanske åka och fota lite.. Och sen ska jag till Carro m. fam och fika och tjöta skit =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2012 11:26

God morgon.. Ja det är nästan morgon för mig iallafall ;) Har varit vaken max en timme och sitter fortfarande i myskläder.. Helt underbart. Tror det blir myskläder resten av dagen. Ska ju bara ner till Mamma sen i eftermiddag nån gång..

Vad e era planer för dagen då?

Jag ska faktiskt bara sitta i soffan och slappa. Orkar fan inte göra nått idag..

Igår va vi ju hos Stefan och Sofie, där Fia och JOnna va oxå =) Kollade på massa folkracefilmer även incar filmer. Så satt dom och drack lite med. Det va trevligt.

Och jag inser verkligen hur jag saknar folkracen.. Det är helt sjukt.. Fick typ rysningar när vi kollade på incar filmerna.. Jag vill ut på banorna igen.. Har planerat några tävlingar iaf =) Tror jag iaf :)
2 tävlingar som jag SKA köra är Skene Festivalen ( pröva på banan efter ombyggnaden, jävla alternativ säger jag ju bara ;\ ) Och kvällstävlingen i Falköping =)

Nu ska jag fixa frulle. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards