Alexandra Ekdal

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 31 januari 2012 21:36

Så sjukt bra serie bara älskar den ;) Ska fan köpa den när den kommer ut på dvd ;) Om ni vill se va de e för nått så sätta på kanal 5 nu ;) För den går just nu, eller för tillfället är det reklam ;) Men strax :P As bra :D Löööve it :D

<3 Ska gå och lägga sig nu och jag vill läsa min Eldvittnet.. SÅ jävla bra bok!!! LÄS den!! Har läst typ 12 kapitel, dock e kapitlena max 4 sidor långa. men så grymt bra, så nu ha jag köpt både Hypnotisören och Paganinikontraktet som är från samma författare Lars Kepler =) Kriminalroman är det =) Men den e verkligen as bra :D


Ska kolla klart på Suburgatory och sen lägga mig i sängen och läsa en stund =) Honey får helt enkelt tåla det ^^,
Hörs i morgon =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 31 januari 2012 19:30

Ni har väl inte fått bilder från Tunisien?? Inte va jag kan minnas iaf ;) Så här får ni några bilder av alla 100 som togs :)

                                                               

Av Alexandra Ekdal - 31 januari 2012 15:29

Har mina tjejor kommit hem :D Har saknat dom massor <3 Nu är dom hemma och Linda åker om 25 dagar igen och det går ju i ett naffs så det blir många tjejkvällar innan hon åker igen. Och denna gången e hon inte bara borta i 1 månad utan 1 ÅR... :/ Och till på köpet på andra sidan jorden :( Sen åker Carro oxå. Då va det bara jag och Sara kvar. Tur det iallafall. <3

 


<3

Av Alexandra Ekdal - 31 januari 2012 11:44

Hejsan =) Läget med er? Här e det träningsvärken som bestämmer. Körde ett kort pass på wiiet.. Sen käkade jag frukost och nu sitter jag och kollar på Top Model, ska strax göra mig helt klar och åka ner till Ullared. Blir bara en snabb visit :P Ska inte ha så mkt men lite nödvändigheter typ :P
Ska hämta lille Kristoffers doppresent :P Och lite sånt =)

Så nu ska jag göra mig klar :) Får la se om jag kommer in i bilen xD Kan bli ett litet problem :P haha :P men solen står på så det ska nog inte bli så svårt :P

Hörs sen =) PUss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2012 20:48

Sitter och kollar på Sofias Änglar och kan verkligen inte hålla tårarna tillbaka.. Så hemskt. Denna veckan är det en familj vars dotter hittas död i en lägenhet och dom sörjer fortfarande. Usch tycker det är så hemskt. Jag menar det kan hända vem som helst. Det är det som är så hemskt. Så jag tycker det är bra att det finns sånna som vill hjälpa till, även om man ska behöva vara med i tv..


Va tycker ni om nya designen här då? ;) Inte så mkt men ny header och lite annan färg :P

Imorgon blir det lite shopping med Ellen. Men innan dess ska jag köra ett styrke pass på wiiet :P Känner att jag redan har träningsvärk i låren.. Haha :P Sjukt jobbigt ;) Men aja :P

Nu kommer tårarna igen .. Lite komiskt ändå. Men usch..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2012 14:57

ja men varför inte? Måste ju hänga tvätt och klä på mig innan jag ska dra mig :)

Btw längtar super mkt till 1 mars :) Det ni ;) Haha :D Ne ska ta upp lite mat oxå.. Så vi kan äta sen när vi kommer tillbaka..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 30 januari 2012 11:27

God förmiddag på er alla glada och sura människor :P Hur e det med er? Jag mår toppen är dock helt slut i kroppen. Har tränat i en timme och e verkligen helt slut.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska vattna mina blommor. Diska och hänga sista maskinen tvätt.. Sen får vi se.. Som sagt ska nog fortsätta med mitt personliga brev..


Ska kolla klart på top model sen ska jag hoppa in i duschen :P
Vid fyra ska jag åka iväg ^^, Ska möta upp B med :)

Åhhh va jag lääängtar :))

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2012 21:20

I ögonen ehm ja? 2 limstift och 22 sidor senare så e man rätt trött i huvud, rygg m.m Fan att limet skulle ta slut :/ Sitter och kollar på Arn - Riket vid vägens slut eller va fan den heter. fortsättningen iallafall..

Så i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Inget lim = Inget scrapbooking. Städat har jag gjort. Har lite tvätt kvar. Ska träna och ha sovmorgon. Ja sen då?? Skulle kunna skriva lite mer recept och en innehållsförteckning till allt. Även fortsätta fila på mitt personliga brev. Så mkt mer vet jag inte om jag hinner med. Laga lite mat och så med :) Får la se om jag hittar paket till mamma med som fyller år på onsdag :))

På tisdag så ska jag träna, åka till Ullared med Ellen och sen kan det kanske bli en promenad =) Får la se :P Sen blir det lite mat och så =)

Längtar till mina flickor kommer hem. Antar att dom sitter på ett plan hem till kalla Sverige nu.. Så snart blir det premiär av våra tjejkvällar :) Ska hinna med massa innan Linda åker till Nya Zeeland, sen åker ju Carro oxå. Och då är det bara jag och Sara kvar :) Så vi kommer få ses massa innan dom åker ^^,


Men nu ska jag snart sova lite.. Så god natt och sov gott.
Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards