Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 januari 2012

Mat

Av Alexandra Ekdal - 16 januari 2012 15:30

Fått i mig lite mat nu. Ska strax dra på mig garagekläderna och åka om en liten stund =)
Packa färdigt alla grejerna.. Ursch..

Meeen så går ju OC i repris på 5:an och jag bara älskar den serien =)
Men om jag ska vara i garaget vid halv 5 så måste jag nog lägg på ett kol :)
Så puss & kram så hörs vi kanske i kväll =)

Av Alexandra Ekdal - 16 januari 2012 11:48

Tjosan..

Läget med er?? Jag mår toppen. Dock helt slut i kroppen och fryser som en isbit ><
Kördet ett pass på Wii fit =) Blev totalt 45 minuter. Dom säger ju att man ska röra sig 30 minuter varje dag för att må bra ;) Och det är det jag ska börja med nu =)
Har fått i mig frukost och ska snart hoppa in i duschen en snabbis innan jag ska fixa lite här hemma.. Av nån anledning så ser köket alltid ut som ett bombnedslag :S

Sen ska jag packa iordning lite grejer som jag ska ha med hem till mamma :P


Men först duschen =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards