Alexandra Ekdal

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 6 januari 2012 12:28

Hittade en hemsida där man kan tjäna pengar på alla köp man gör över internet :D
Klicka in på denna länken --> Plusikassan.se - Spara och tjäna pengar på allt du gör på Internet Och bli medlemm idag :D

Av Alexandra Ekdal - 6 januari 2012 11:41

God dagens =)
Hur mår ni? :) Jag mår toppen. Vaknade på bra humör oxå.. Känns underbart =)
Ska snart sätta igång och städa bort alla tomtarna. Dock får gardinerna sitta kvar dom orkar jag inte ta idag =)

Jag skulle vara så duktig och köra lite Wii Fit, men hittade fan inga batterier :( Men däremot så körde jag lite Wii Sports, boxning, tennis och lite bowling. Känns i armarna efter boxningen. Skönt va det i alla fall.. Nu har jag ätit frukost och kollar på Alla vi barn i Bullerbyn =) Bara älskar Astrid Lindgrens filmer =)
 


Ne nu ska jag sätta igång här hemma..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 januari 2012 22:13

Här e lite bilder som jag tvunget skulle ha när det blåste som fan ;)
         


Så sjukt nöjd med bilderna. Inte lätt att ta kort när de blåser mellan 21-23 meter / sec ;)
Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 januari 2012 21:02

Sitter och kollar på Rabatt till varje pris. Det är helt sjukt. Det är så sjukt så det är folk i USA som verkligen lever på rabatt kuponger, denna tjejen letar seriöst i containrar för att hitta så mkt kuponger som möjligt. Snacka om att dom måste ha mycket kupong varor där ;)
Se på det det är helt sjuk nu på TLC.. Rätt roligt ändå xD men Fy fan..


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 januari 2012 18:33

Hej bloggen..

Har inte hunnit blogga idag. Vaknade när mamma klampade upp på över våningen, och så skulle Wilma försöka väcka mig men då hade jag redan hunnit vakna ;) Så det va bara upp och göra sig i ordning. Sen åkte vi ner till stan och gick i massa affärer. Sen åkte vi och handla och lite sånt. Sen åkte jag hem och dumpade mamma och dom hemma. Efter det åkte jag till Ullared för att träffa Linnea =D Har inte träffat henne sen innan hon åkte till London.. Men nästa gång så e det jag som åker till London =D Sen får vi se ^^, Hon verkar ju inte ha några planer på att flytta tillbaka till Sverige iaf =)
Eftet vi hade tagit en fika på Kaffebaren så handlade jag lite sen åkte jag hem och packade upp allt som har handlats under dagen =)
Köpte 2 nya "bhar" idag och ett par nya innetofflor. Visar det i morgon =)
I morgon ska jag typ ut och springa eller nått. Eller köra lite wii fit. Nått ska jag göra iaf.. Känner inte för att bara sitta still nu.. Sen ska tomtarna flytta ut till förrådet oxå..

Men det är i morgon. Idag ska jag bara päsa i soffan och mysa med älsklingen =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 4 januari 2012 21:50

Hej bloggen..
Asså den här dagen har varit helt sjuk.. Inte på ett bra sett kan jag lova. Har hänt så mkt att jag knappt har suttit på rumpan på hela dan.. Har bland annat hunnit handla frukost, varit nere vid havet i stormen och tagit kort och hela kvällen har jag spenderat på sparbankshallen där WIC spela mot Tyresö.. Vann med 6-3 och Idol-André har varit där och sjöng så mkt som 2 låter (Y) Jaa..


Är inte alls på humör för att blogga idag. Tar det i morgon när jag förhoppningsvis är på bättre humör..
Så e det. Men vi hörs i morgon så kommer det bilder till helgen troligen =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 3 januari 2012 21:00

Nu har det kommit ett nytt poängsystem i Dalhemscupen som går här på västkusten (för det mesta iallafall) Och det gammla systemet va rätt krånligt med mycket poäng att hålla koll på. Men det lättade efter att Anders Johansson kom på en bra ide..
HÄR kan ni gå in och kolla det..


Nu ska jag kolla på Dum & Dummare innan den nya serien på femman börjar. Kan knappt utala det. Men Suburgatory heter den ;) Verkar vara lite Desperate Housewives varning på den ;)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 3 januari 2012 20:09

Jag har fan bestämt mig att jag SKA åka någonstans iår.. Troligt vis i höst hoppas jag. Ska hem och fjäska för Bobby <3 Så älskling om du läser detta.. Snäääälllla *Blink blink* Lööööve<3


Får la se om de funkar. Har kollat Kanarieöarna och Sunny Beach, Bulgarien. Får la se va sötnos säger ^^,


Nu sitter vi och kollar på Agnetas Nyårskarameller. Mkt mysigt =)
Hoppas det blir bättre väder i morgon, annars tänker ajg inte gå en meter utanför dörren förens innebandyn i morgon kväll..
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards