Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Alexandra Ekdal - 1 januari 2012 21:48

Gott nytt år alla läsare =)
Hur va eran nyråsafton? =) Min blev lugnare än jag hade räknat med ;) Kan nog vara för att vissa personer inte va där och vissa åkte hem tidigt ;)
Men det va mycket trevligt ändå. Det blev middag och massa mys med lilla älsklings Kristoffer =) Som låg och mös på mig nästan hela kvällen =) Plutten va till och med vaken över 12 slaget =) Lilla gullegubben =) Men e man en över social 2 månaders bebis så vad ska man göra =)

Här kommer nyår i bilder :

                 


Nu ska jag sätta mig och göra en liten "Att göra lista" till imorgon. Det lär behövas om jag ska hinna med allt som jag vill ha gjort till på tisdag =)
Hörs i morgon =)
Puss & Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards