Alexandra Ekdal

Alla inlägg under september 2012

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2012 16:47

Hej hej. Hade tänkt slänga iväg ett inlägg innan jag åkte till Varberg men jag hann inte. Men nu har jag varit på massage och jäklar va skönt de va! Men viste det kändes så det va inte bara för njutning (?!) utan hon gick verkligen på djupet! Men det ska vara så. Annars hjälper det ju inte.. Sen mötte jag upp Carro på stan. Det va helt sjukt för jag såg inte att det va hon innan hon ställde sig framför mig xD sjukt att jag inte kände igen bästis..
Sen blev det lunch från blå dörren och sen hem till henne och tjöta och kolla igenom bilderna från London :)
Och nu ska jag köra ner till Wic hallen för att lillebror ska träna innebandy :)
Bild på mig och Carro!
Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2012 22:04

Nu har vi kollat klart på mission impossible 4. Och med det slutet så kommer snart en femte film.. Varför mass producera filmer?! Visst vissa blir inte dåliga men det är ändå så det är enough is enough ! T.ex Fast and the furious, det kommer en 6:e film nästan år. Transformers har jag för mig kommer med en 4:e film. Dom vill göra en fortsättning på Twilight trots att de inte finns mer böcker. Inte för att jag kommer se den! Ska självklart se andra delen av Breaking dawn på bio!!

Nä nu ska jag sova. Imorgon e det massage, fika med Carro & barn/hundvakt som står på schemat!
Puss & kram & god natt!

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2012 16:24

Hej hopp.. Ligger i sängen och är heeeeeeelt död >< så jävla trött. Man blir lätt det när man steg upp kl 5 i morse och sovit piss dåligt i natt :( inte helt ok! Ont i kroppen har jag med. Sara fick för sig att "massera" mig på jobbet med armbågen xD det kändes kan jag ju lova! Tur att jag ska på massage imorgon ;) ska bli så grymt gott!
Annars har dagen varit tråkig som fean! Med massa negativ energi! Inte kul för fem öre! Sen slo klockan tre och då sprang jag nästan hem! Eller till bilen iaf ;)
Och nu e jag hemma och fått startat tvätten och hade tänk träna men det blir nog bara lite simpelt. Laddade ner en app med övningar man kan göra hemma så kan man välja hur länge man vill hålla på ;) ska testa sen när B har åkt ;)

Nu ska jag ta tag i livet igen! Puss

Av Alexandra Ekdal - 9 september 2012 21:07

Nu ligger vi i sängen och kollar på Mission Impossible 4: Ghost Protocol.
Handling:
När Ethan Hunt och IMF beskylls för att ha bombat Kreml klipper den amerikanska staten plötsligt alla band till organisationen, något presidenten kallar "Ghost Protocol". Utan resurser eller manskap måste Ethan hitta ett sätt att rentvå sin organisations namn och dessutom förebygga ännu en terrorattack. För att komplicera saken ytterligare måste han genomföra uppdraget tillsammans med ett team bestående av andra sparkade IMF-agenter, med personliga motiv som han inte är helt klar över.

När jag slutade åkte jag till getås där B lagade mat till oss :) hans föräldrar och mig :) super gott vare. Kokad kyckling med jättegod sås och stekta champinjoner till :) han är så duktig mitt älskade hjärta. Sen fick jag reda på att han hade diskat och dammsugar köket med :) han e underbar mitt hjärta! Så imorgon behöver jag bara tvätta och städa :) efter att jag har tränat efter jobbet ;) för nu blir det ändring på detta liv IGEN ;) haha! Men denna veckan har jag ju åtminstonde tid till att träna :)

Man kanske säger det alltid. Men nu ska det bort några kilon till :) vill väl helst ha bort 10 till men man måste ha lite del mål på vägen :)
Här kommer lite mer bilder som Ellen tog i helgen :)
Puss & kram & god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 9 september 2012 13:04

Hej på er. Idag va det sjukt jobbigt att gå upp! Hade mycket hellre varit kvar i sängen. Lite halv sliten från igår. Och har världens träningsvärk i armarna. Helt sjukt. Men fortfarande grymt nöjd med går dagen :) men fick gjort en del innan jag for till jobbet i morse ;) typ ställde in disken och satte igång en maskin tvätt :) måste måste få fixat en del idag så jag inte behöve ha 1 miljon gejer att gör i morgon!
Men nu ska jag tillbaka till jobbet. Hörs sen. Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 8 september 2012 20:52

Nu haf jag kommit hem, fått packat upp & duschat! Och nu ligger jag i sängen och kollar på film :) sjukt trött och ont i huvudet så ska snart ta två ipren och nana kudden! Ska bli såååå gött. Och jag känner mig fortfarande sjukt nöjd med dagen :) så nu taggar vi gärnet till Falköping om 3 veckor :D

Så nu säger jag god natt!
Puss & kram
P.s Bilden tagen av Ellen!

Av Alexandra Ekdal - 8 september 2012 14:38

Hej hopp :)
Idag har jag tävlat i Skene. Gick bättre än jag förväntat mig! Med nya poängsystemet så går poängen 5-0. Jag hade räknat med 3 starka 0:or ;) meeen. Så blev det inte.. I första så va jag med bra i starten och blev fyra. Lyckades hålla en volvo bakom mig vilket jag är grymt stolt över :) klaga om ni vill men inte till mig ;) håll det för er själva! Så det heatet va jag nöjd över.

Sen i andra så missa jag starten lite men det va för att den jämte mig inte kom iväg eller rättare sagt inte alls.. Så missa lite och blev fyra där med. Hade inget att sätta emot det heller.. Egentligen. Dom stack som missiler.

Sen i tredje låg jag fyra efter att två hade kört ihop i starten. Sen dör en bil till. Så blev trea med lite flyt ;) men ingen semi för mig men jag e nöjd :) vore dum om jag inte va det :)

Idag har även Wheeler Dealers varit här och filmat och det avsnittet måste jag se. För dom filmade tydligen mitt sista heat ;) haha :)
Har tyvärr inga bilder från idag då jag glömde ge kameran till B. Men jag har haft incar film. Sen kan jag inte lova att det är jätteroligt att se kanske.. Men det ger si ;)

Här kommer iaf en bild från dagen.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 7 september 2012 23:51

Det är nyare tv apparater som får filmen att se värdelös ut :{ det va inte bara LM - den röda vargen utan även filmer som gick på tv!
Nu ska jag försöka sova några timmar! Som vanligt waaay to little sleep dagen innan tävling!
Puss och god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards