Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 13 september 2012 20:03

Nu börjar snart ko karnas kamp på tv4 :) älskar matlagningsprogram. Iofs så finns det INGET tråkigare ön att laga mat. Min insperation går ner i botten allt som oftast, då är det tur att man har älsklingen! Men idag va det så lätt som pasta cabonara till B och jag åt köttsoppa. På helgerna brukar jag ha mina äta vad jag vill dagar. Då kan de bli att man äter bröd eller pasta, ev potatis.

Efter programmet så ska jag fixa frukost till imorgon, packa träningsväskan och göra mig klar för sängen!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 13 september 2012 17:33

Sitter här i min ensamhet och väntar på att mitt hjärta ska komma hem.
Tänkte att jag för en gångs skull, skulle göra klart maten tills han kom hem, och då får man ett mess att han måste jobba över, men inte vet hur länge. Så nu vet jag varför jag ALDRIG har maten klar tills han kommer hem, jo för man vet aldrig när han kommer hem :( Och nu har han snart jobbat över i 2 timmar :(


Hahaha läste en grej på fb innan som fick mig att vika mig dubbel. Tänker inte ta upp mer vad det va. Men vissa människor har inte alla hemma. Och ibland funderar man verkligen hur fan dom är funtade ... Finns en person som vet vem jag menar ! Moahahahaha..


Hahaha..

Ehm, ja ne men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Rätt tråkigt om jag får säga det själv, och diska kan jag inte göra för det är redan gjort. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............................

Får la sluta uppehålla er , för nu ;)
Pussss & KRAaaaaaaaaaaaam

 

Av Alexandra Ekdal - 13 september 2012 15:22

Håller på att välja ut bakgrunder till bilderna från London, kom på att risken är jäkligt stor att jag måste göra om aölt när dom andra bilderna kommer. Men tror det ska gå att bara trycka in dom emellan. Så det enda problemet som återstår är att jag kanske inte har plats i de albumet jag har börjat på. Så det återstår och se. Annars får jag leta reda på ett nytt, för jag har inga mer hemma :( men om jag har räknat rätt så ska det räcka precis!
Nu ska jag strax börja laga mat :) puss

Av Alexandra Ekdal - 13 september 2012 10:40

God morgon :) har ni sovit gott? Det har jag. Tog inte många minuter innan jag somnade igår kan jag ju lova. Och vaknade kl 10 idag = ca 12 timmar behövlig sömn!

Idag vet jag inte riktigt alls va dagen ska bestå av, mer än att tvätt färdigt.
Ska nog scrapbooka idag med, beställde hem 20 (löjligt jag vet men de är typ have2have bilder;) bilder igår som oxå ska in i albumet men ska börja med att välja ut bakgrunder å så. Det gäller att lägga upp hur man ska göra för då går det fortast!
Men innan de ska jag köra lite magövningar och starta tvätten å käka frulle :)
Hörs senare :) puss så länge!
Fick bli en bild på stina!

Ovido - Quiz & Flashcards