Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 24 september 2012 21:45

Kroppen håller på att ge upp kan jag lätt påstå! Fan mer förkyld än det går att beskriva. B har feber och vi ligger bara i sängen och jag vill knappt röra mig iallafall..
När jag skulle hem från jobbet idag så började abs lampan lysa.. Är såååå jävla trött på den satans bilen så jag kräks snart! Den har fan kostat mer än den typ är värd! Ite helt ok.. Dagen annars har varit bra! Killen på 3 , saved my day ;) så nu ska jag ha denna trasiga mobilen i ca en vecka. Fundera på att fixa den (de e ju trots allt bara glaset som e sönder) om kag hittar nått billigt ställe.. Och sälja den. Lite kan man alltid få för den :) var ju flera skal till med!

Nu ska jag fortsätta kolla på Day Of Tomorrow!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 24 september 2012 10:53

Tja. Nu har jag varit nere och pratat med 3. Och. Jag hade två val! Antingen få en 4:a och sänkt månads kostnad eller en iPhone 5 dock dubbla månadskostnader. I ett halv år..
Nu börjar jag jobba.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards