Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 september 2012 21:58

Ja harregud, det är inte långt kvar men det är ändå ett några månader! Men jobbar man på gekås så kommer julen redan i augusti. Tro det eller ej. Men det är så sant som det är sagt. I augusti kom julklapps pappret och igår såg jag att adventsljusstakar, tomtar, julgardiner, you name it! Hade kommit in. Men jag menar allvarligt talat. Iofs kommer den så tidigt varje år men iår har vi ju inte ens haft en riktigt sommar och det suger ju grymt mycket! Då längtar man inte direkt till vinter och julen ><' inte jag iallafall. Men jag vet vart jag och förhoppnings vis min sambo håller hus någonstans i år och det blir hos mamma, eller med min mamma hos min morbror?! Jag vet inte vart men med min sida släkten iaf, annars kommer vi fira jul på 2 olika håll och det vill jag inte.. Förra året va vi trots allt hos hans föräldrar. För jag ska fira jul med min mamma och mina syskon och min släkt!

Gud va juligt allting blev nu. Haha :) men måste erkänna att julen är mysig men kanske inte i september och inte före min födelsedag! Håller på att skriva min födelsedags-önskelist! Mycket man vill ha och det är ju inte direkt billiga grejer ;) så man får väl se hur bortskämd man blir :))

Nä nu ska jag sova, sömntutan har redan somnat :( hann ju knappt innan för dörren innan han gick och la sig :/ lite tråkigt för så mycket har vi inte setts denna veckan och lär inte bli så mycket mer med tanke på att jag jobbar till 20 imorgon med och fredag åker jag till varberg för att lasta bilen och sånna grejer! Sen lördag är det tävling och söndag jobb 10-18 ;)) frågade om jag fick börja en timme senare, för om det drar ut på tiden på lördag så kan det vara gött att få sova ut lite längre på söndag :) och nästa vecka är jag ledig 3 dagar i strek!! Fatta hur underbartbdet ska bli !
På måndag har jag tänkt börja mitt nya liv för sjuhundrafemtioelfte gången! Och då ska jag även träna är det tänkt! ;) får vi väl se hur det blir med det ;)
Nä nu börjar ögonen tåra sig av sömn;)
Puss och god natt. Dröm sött <3

Av Alexandra Ekdal - 5 september 2012 17:52

Ska snart ner i kassan :)) ska bli såååå gött :) och imorgon ska jag vara i butik hela dagen. Hoppas det blir lite mer folk för annars blir det så sjuuuuuult drygt att gå där :( hoppas snälla Sara kanske vill ha halva dagen då jag tycker det blir alldeles för mycket att gå där i 8 timmar :( men det ger sig i morgon.
Nu måste jag dra igen! Varför går tiden alltid så fort när man har rast?! Gaaah.
Puss på er

Av Alexandra Ekdal - 5 september 2012 14:58

Hahahhahah vi börjar bli gammla vi sitter och pratar om hur vi tvättar våra kläder x'D så sjukt kul ;) eller?!
Här är iaf stendött så jag har as tråkigt. Så jag längtar till kassa nu!
Jajaj hörs sen ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 5 september 2012 10:19

Hej på er :) hoppas ni har sovit gott :) jag har sovit som en prinsessa :) helt underbart! Fått mig frukost och kollar på biggest loser :) gillar faktiskt det programmet :) ska snart dra mig till jobbet. Jobbar till 20 idag med. Och kassan i kväll :) hoppas dagen går fort :)
Nu måste jag plocka undan och sticka. Puss och kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards