Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 26 september 2012 20:30

Nu har jag suttit och grejat nästan hela dagen :) är snart klar med London albumet, sen har jag 1 album kvar att göra ;) och det är en julklapp till en person! Så det blir lite fix med det efter detta! Sen har jag ingenting mer att scrapbooka om än så länge. Lite tråkigt. Men jag ska väl hitta på nått ;))

Och nu mår jag mycket bättre.. Lite trött i kroppen. Gick ner och handlade innan, och det tog nästan dö på mig.
Imorgon ska jag ner en snabbis till Varberg lämna filmer, hämta bensin dunk, passa Wilma en stund.

Sitter och kollar på Nybyggarna. Det är rätt bra faktiskt..
Nä nu ska jag hämta en filt eller gå och lägga mig i sängen och kolla på tv ;) Puss

Av Alexandra Ekdal - 26 september 2012 12:27

Hej på er. Idag mår jag liite bättre faktiskt. Men tyckte att de va bästatt vara hemma och vila idag med. Så man orkar med helgen sen. Ska ju både tävla och jobba och dä är det bäst att vara pigg!
Dagen kommer annars att bestå av massa film, vika & tvätta tvätt ich fixa mat! Idag blir det hemmagjorda hamburgare :) så måste ner till affären sen och handla. Dock intemycket som behövs, men det blir svårt att göra utan ;)
Nä nu ska jag få nånting gjort! Puss

Bild från senaste falköpings tävlingen :)

Ovido - Quiz & Flashcards