Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 4 september 2012 22:05

Det är verkligen höst nu.. Det känns både i luften plus att det är typ kols art ute?! Månen lyser upp en hel del idag iofs men det är rätt molnigt oxå..
Dagen har gått rätt fort trots huvudvärk hela dagen. Blev verkligen inte av med skiten. Så jäkla tröttsamt. Vågar inte känna efter heller. Vet att jag är snor trött så jag ska faktiskt ta och gå och nana kudden nu :) mysa med mitt hjärta sen sova <3 jag verkligen älskar att sova och min säng! Det kanske låter tråkigt men att få gå och lägga sig är helt underbart efter en dag på jobbet.

Nu ska jag borsta hår och tänder.. Hörs imorgon. Puss, kram och dröm sött <3

Av Alexandra Ekdal - 4 september 2012 13:09

Fick mitt startnr till Skene igår. Nr 33 ;) får väl se hur det går.. Nu sitter jag och har lunch. Har sån jävla huvudvärk och det vill verkligen inte släppa. Har ändå tagit två tabletter :(
Får väl se om det släpper. Har fått i mig lite mat nu iaf.. Så nu ska jag tillbaka till jobbet. Puss

Av Alexandra Ekdal - 4 september 2012 09:11

God morgon. Eller nja. Blev väckt av lillasyster som inte ville att jag skulle sova mer. Så det va ju bara vakert vakna och gå upp. Men jag ska snart åka måste till adcenter och sen hajen. Sen ska jag åka till jobbet.. Känner inte för att göra någonting. Vill bara dra täcke över huvudet ><' inte alls kul. Vet inte om jag håller på att bli sjuk. Har lite små ont i halsen till och från. Nyser och ont i huvudet titt som tätt.. Men det ör bara att gilla läget. Mer kan jag inte göra..
Nä nu ska jag packa ihop grejerna. Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards