Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2012 21:38

Sitter i soffan och gäspar ikapp med jag vet inte riktigt vad. Helt sjukt trött efter en dag med massa barnpassning och "träning" om man nu vill kalla det för det.
Började ju som sagt dagen med att dra upp mina små syskon och göra dom i ordning inför skolan =) tog 2 promenader innan jag åkte hem. Där jag joggade i 30 minuter. Sen blev det dusch och göra sig klar för att åka till Fia och Jonna.. Så jäkla söt unge alltså =) Så himla mysig =)) Sen åkte jag hem, handlade, tog upp mat (onödigt att köpa det man har hemma liksom ;) Vika + hänga tvätt, diska, laga mat och nu sitter jag här i soffan (som jag har gjort de senaste 2 timmarna) och beställt lite bilder från London. Bilder jag fick av Carro igår när jag va och hälsade på henne =)

Saknar fortfarande London så gryyyymt mycket. Skulle vilja åka dit nu på momangen, men det tillåter INTE ekonomin just nu :/


Tänk om man kunde vara oberoende av pengar va gott det hade varit :( Men det lär väl aldrig hända då får man ju bli typ politiker eller en av världens bästa advokater eller nått annat flådigt, och det ORKAR jag INTE! Så kul är det inte att plugga..


Nä nu ska jag stänga av och dra mig mot sängen. Imorgon har jag sovmorgon! Sen får vi se vad som händer =)

Puss & God natt på er =)

 

Nere i tunnelbanan i London =) 

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2012 14:20

Nu har lilla Jonna vaknat , eller hon har varit vaken i typ 20 minuter :) så nu sitter vi och kollar på Skönheten & Odjuret. Hon sa att vi skulle ta kort oxå så här e ett smakprov på hur det blev :)
En riktig mysgurka e hon :))

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2012 12:12

Eller tränat och tränat, joggat i 30 minuter och kollat på mamma mia samtidigt ;) sjukt gött.. Börjar tröttna lite på wii fit spelet så ska beställa ett nytt nu, det blir Biggest Loser Challange med Bob Harper och Jillian Micheals .
Nu ska jag hoppa in i duschen sen börja dra mig mot Fia & Jonna :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2012 08:05

God morgon. Har ni sovit gott? De har jag fram tills klockan ringde. Usch och fy fan. Ledig och allt så måste man upp mitt i "natten" haha :) men nu har bag fått upp alla barn skickat en unge till skolan. Tagit en morgon promenad med Stina och gett Wilma frukost! Så nu ska hon ha lite kläder och sen lite mys i soffan innan vi ska till skola och ta en lite längre promenad med Stina. Sen ska jag åka hem & tvätta innan jag ska passa Bs systerdotter Jonna:) sen blir det till att laga nån mat. Blir nog nått med kassler :) lite sugen på de faktiskt..
Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards