Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2012 21:03

Myser i soffan med en halvt orolig hund :/ förstår inte vad det är med henne? Minsta ljud och skugga så tror hon att det kommer någon.. Ska gå ut en runda med henne om en stund :)
Sötvovven!

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2012 17:25

Precis när vi skulle ut till bilen för att åka till träningen tror ni inte att himlen öppnar sig :O blev dyng sur om byxorna! Ååh, och lilla stina ville inte bli lämnad ensam stackarn:/ men kan inte ta med henne hit heller..
Nu ligger jag och lyssnar på Astrid Lindgrens låtar :)

Av Alexandra Ekdal - 11 september 2012 16:47

Hej hej. Hade tänkt slänga iväg ett inlägg innan jag åkte till Varberg men jag hann inte. Men nu har jag varit på massage och jäklar va skönt de va! Men viste det kändes så det va inte bara för njutning (?!) utan hon gick verkligen på djupet! Men det ska vara så. Annars hjälper det ju inte.. Sen mötte jag upp Carro på stan. Det va helt sjukt för jag såg inte att det va hon innan hon ställde sig framför mig xD sjukt att jag inte kände igen bästis..
Sen blev det lunch från blå dörren och sen hem till henne och tjöta och kolla igenom bilderna från London :)
Och nu ska jag köra ner till Wic hallen för att lillebror ska träna innebandy :)
Bild på mig och Carro!
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards