Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 15 september 2012 22:27

Är hemma hos Bs föräldrar och kollar folkracebil ska snart åka hem och sova :)
Hittat en ny rolig app Instafonts :) man kan lägga in text på bilder och sen "skicka" dom till Instagram :)) mycket fina textstilar och färger och mönster :) här är några bilder :)

Av Alexandra Ekdal - 15 september 2012 14:17

Nu när hösten knackar på dörren så är det väl dags att byta ut allt sommrigt känner jag fakiskt :) så nu har jag bytat dukar & börjat ta fram ljuslyktor med mera :)
Denna står nu mera på köksbordet ;)

Av Alexandra Ekdal - 15 september 2012 10:28

God morgon på er! Har ni sovit gott? Det har jag. Så grymt trött igår kväll så jag trodde jag skulle somna i soffan. Helt sjukt men sant.
Hade ingen ork till tt blogga igår. Hände inte så mycket roligt heller.
Gick upp kl 05.10 gjorde mig iordning, åkte till jobbet, jobba till kl 15, ner handla lite grejer till maten. Sen gick jag till gymet och körde 50 blandad kondition och styrka! Prövade att springa på ett löpband (har aldrig vågat de innan) och bara man höll i sig så gick det bra ;) Det är faktiskt sjukt kul att träna när man väl har kommit ner dit. Ska baninog få in det i vardagen.
Jag och B ska eventuellt börja träna på hans pappas jobb som ligger hät i Mjöbäck, det ska tydligen va ett bra gym, har jag hört men inte sett. Så hoppas vi kan försöka träna iallafall 2 ggr i veckan. Lite lättare när man peppar varandra.

Dagen idag består av diska, STÄDA BADRUMMET det ser fööööööör jävligt ut, laga mat och just nu håller jag på att tvätta. Fattar inte vart all tvätt kommer ifrån?! Det är som damm, det letar sig ur sina gömmor :|

Nä nu ska jag gå upp och börja fixa. Puss på er.
Bild från London!

Ovido - Quiz & Flashcards