Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 22 september 2012 21:45

Gaaaaaaaaaaaaaaaah, fan va jag blir trött på mig själv ibland.. Har sagt att jag har haft sån tur med min telefon och jag bara haft 2 små repor. NU är det över    för nu är det en halv miljrad SPRICKOR istället... Åhhh... Ska fan aldrig säga nått sånt igen. Satans rövs helvetes fan... Så på måndag innan jag börjar klockan 11 så ska jag ta mig ett snack med TRE i Ullared... Så får dom fixa det, har inte så mycket val.. Åhh.. Det stör mig rätt så mycket faktiskt..


Annars har dagen varit bra. Vaknade vid 9.20 men gick inte upp innan 10.45 ;) Haha.. AS gött att bara ligga och dra sig. Sen vid halv 2 började jag göra mig i ordning. Vi skulle ner och äta på Värdshuset i Varberg med Bobbys familj. Så det va trevligt. Men det blir inte att man sitter där så länge med massa barn som blir uttråkade..

Men det blev en oxfile och fläskfile planka. Sjukt gott va det =) Ska nog (om man äter där nån mer gång) pröva fisk och skaldjursplankan med hummersås ;)


Nu sitter vi iallafall och kollar på The Dictator (stavning?) Den e la så där, den har sina roliga stunder, men njaa. Kanske trots allt inget för mig :/
Nu ska jag fortsätta sura över min telefon.
Hörs väl imorgon.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards