Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 25 september 2012 21:14

Ligger i sängen och är helt slut.. As trött är jag. Nu har vi tv kanaler i sovrummet med. Livsfarligt om ni frågar mig. Men rätt gött samtidigt :))
Blir nog till att va hemma imorgon med. Känner mig som en boxningsäck, ont i HELA kroppen :(
Nä nu borsta tänderna och fixa sig för sängen!
Hörs imorgon. Puss

Av Alexandra Ekdal - 25 september 2012 21:14

Ligger i sängen och är helt slut.. As trött är jag. Nu har vi tv kanaler i sovrummet med. Livsfarligt om ni frågar mig. Men rätt gött samtidigt :))
Blir nog till att va hemma imorgon med. Känner mig som en boxningsäck, ont i HELA kroppen :(
Nä nu borsta tänderna och fixa sig för sängen!
Hörs imorgon. Puss

Av Alexandra Ekdal - 25 september 2012 12:41

Hej på er.. Idag är ingen bra dag. sovit jättedåligt i natt och när klockan ringde va det bara till att stiga upp. Bom tät i näsan och exploderande huvudvärk :( Åkte till jobbet iallafall.. Dock blev det inte bättre.. Kunde knappt ta djupa andetag utan att det kändes som någon slog än i ryggen så man va tvungen att andas ut. Så vid tjugo i elva orkade jag inte mer. Då gav jag upp och åkte hem. Köpte glass på vägen hem. Är dock inte så sugen på det just nu..

Ögonen svider, näsan rinner och jag e helt slut :(


När jag kom hem fick jag iallafall plockat undan och betalt räkningar och satt in papper i pärmarna.. Så nu ligger jag i sängen och kollar på film..

Och jag kommer inte röra mig många meter idag.


So long =)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards