Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 16 september 2012 22:22

Snart den 17 och på fredag fyller jag år :) blir fortfarande som ett barn inför födelsedagar ;) haha inte för att jag vill bli äldre men det är väl bara att gilla läget ;) för yngre blir man då inte :)
Denna veckan blir hektisk.
Måndag - jobba, träna, fixa hemma.
Tisdag - jobba, tvätta folkracebilen (kanske rikta beror på hur lång tid det tar att tvätta)
Onsdag - jobba, rikta, måla, städa, täta växellåda?, ställa framvagn.
Torsdag - jobba, träna, hem fixa lite fika till fredag.
Fredag - FYLLA ÅR :D plus att pappa och farmor kommer upp med Folkracebilen. Sen blir det lite fika här :)

Sen har jag kommit på, eller kommit på är fel prdmen kommer inte på nått bättre ord, vur extremt lycklig jag är. Finaste sambon! En fin lägenhet! Jag verkligen trivs här!
Kan inte påstå att jag saknar stan, mer än min underbara familj och vännerna!
Älskar verkligen vårat sovrum med. Det är bara alla priserna som fattas och lite mer kort :) sen är jag nog nöjd :) vill ha lådor till tv hyllan. Men då får man nog åka till ikea ;) hehe:)

Nu ska jag strax sova. Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards