Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 21 september 2012 09:26

God morgon på er! Idag är det kngen vanmi dag för det är min födelsedag :)) shit va tiden går fort. Tyckte inte de va länge sen man fyllde 18. Det va nog den absolut bästa födelsedagen. För dagen innan så va vi på kräftskiva hos Anders, Janet, Daniel & Elli. Och när klockan slog tolv så skulle dom sjunga och ha sig & de två fullaste skulle tvunget bära mig på den vingliga stolen som jag satt på! Sjuk kul va det. Sen vämtade mamma oss vid halv 4/5? På morgonen, kommer inte ihåg helt 100.
På själva födelsedagen så hade mitt hjärta planerat frukost vid havet. Så vi cyklade ner till Kvantum och köpte frukost och sen ner till Ankaret i Varberg! Så mysigt!

Och det är 4 år sen. Helt galet länge sen :)
Nu ska jag snart dra mig upp för att fixa lite här hemma.
Puss och kram.

Ovido - Quiz & Flashcards