Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Alexandra Ekdal - 23 september 2012 21:19

God kväll. Hoppas alla haft en bra helg :) det har jag! Helt underbart att ha varit ledig i 3 hela dagar. Så nu jobbar jag 3 sen ledig 3 igen ;) och då är det tävling i Falköping som gäller! Imorgon ska jag lämna in min telefon! Hoppas för allt i världen att dom fixar den eller att jag får en ny. Har ju trots allt dum-försäkringen, eller drulle försäkring på den!! Eller så får dom fixa så man har låne telefon.. Klarar mig inte utan telefonen! För då har jag ingen väckar klocka eller nånting.

Nu ligger vi i soffan och kollar på Safe House, den va inte så bra som jag hade föreställt mig faktiskt :/ lite synd. Den e väldigt rörig.
Helt slut idag. Vaknade inte förens kvart övEr 11.. Och det är sent för att vara mig nu för tiden ;) gott va det iallafall. När jag väl gick upp fick jag diskat och dratt igång tvättmaskinen. Sen satte jag mig i soffan, satte på Blackswan och scrapbooka till klockan va halv 6-6 och då hade jag kollat klart på Harry Potter och hemligheternas kammare. Sen laga mat. Satte in de sista sidorna i London albumet och sen har jag bara päst i soffan! Helt underbart!

Nu ska jag se klart på filmen! Puss & kram
Bild från igår ;)

Ovido - Quiz & Flashcards