Alexandra Ekdal

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 17 augusti 2012 10:38

God morgon :)) har ni sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade ;) vakna av att det va så jävla varmt så det finns inte.. Men va ska man förvänta sig med när man har duntäcke på sommaren ;)) snart dags att fixa lite frulle.. Sen måste jag diska med ;( det suger.. Men det måste ju göras!
Sen blir det nog kolla om B kan kolla om han får upp rutan på bilen. Hoppas!!
Talk to you later :)
Puss
En bild på kusin och morbror ^^,

Av Alexandra Ekdal - 16 augusti 2012 22:34

Ligger i sängen och kollar på Transformers 3:an :) den e rätt bra men ingen slår ju ettan ;) den e ju bäst! Men gillar man action blandat med kärlek så ska man se dessa filmerna :) men börja på första. Plus att det är snygga skådisar med oxå ;))
Kolla färdigt filmen, sen sova :) puss & god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 16 augusti 2012 18:56

Det finns fan inget positivt med det :@ = att lillasyster lyckades veva ner en ruta som jag visste att den inte gick att veva ner egentligen.. Men ner fick hon den men upp då???
Snabbt åka till coop och leta efter silvertejp hitta en för 105 kr "i helvete heller tänkte jag" hittade en för 19 ;)) perfekt! Så typ 2 meter silvertejp och 3 påsar senare så kan det inte läcka in iaf. Jävla skit bil >< kan inte B fixa det så blir det verkstan IGEN..
Jaja.. Nu e man iaf på fotboll och väntar på att de ska vara slut..
Puss

Av Alexandra Ekdal - 16 augusti 2012 11:34

Hello.. Allt bra med er? Jag sitter på lekstugan i vbg med mamma och syskonen! Måste rasta dom nu sista veckan innan skolan ;))
Nu ska jag spela quizkampen med mamma. Heter AttansAlex där ;))
Puss

Av Alexandra Ekdal - 15 augusti 2012 23:18

Dåligt med uppdate idag. Efter jobbet åkte jag till min favvo-kusin och hade med 2 "paket" :) en lära-gå vagn och super coola kepsen ;) så nu ska vi lära han gå :))
Sen gick vi ner i garaget och började kolla igenom bilen.. Det är en del att göra på den men samtidigt så har vi fått gjort en del grejer med. Typ stol och bälte är klart och lite andra saker! Mkt små jobb kvar. Men det ska nog lösa sig. nu ligger jag i mammas säng och kollar på House, och Stina typ hatar mig för hon vägrar ligga i sängen nu när jag ligger här..
Nu hoppa hon upp ^^,
Här kommer lite bilder..
Puss

Av Alexandra Ekdal - 15 augusti 2012 14:59

Harrejävlar va tiden går fort utan idag!! Grr.. Sitter på terassen och väntar på att rasten ska ta slut och sen kan klockan bli 15.38 för då får jag gå hem. Måste handla toa papper och redbull och en hjälm till wilma :)) sen ska jag hem till morbror med familj ich greja med bilen :))
Måste dra :)) puss

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 20:08

Lchf-pannkakor:
2 ägg
2 dl vispgrädde
1 msk fiberhusk
Salt
Smör att steka i.

blanda alla ingredienser. Låt stå i 5 minuter. Stek i rätt mycket smör. Sukt svåra att väda och lätta att bränna ;)) men smakar som vanliga ;) servera med grädde och bär!
Smaklig måltid.
Nu ligger jag i soffan och päser!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 18:30

Nu har jag diskat klart och ska börja på pannkakssmeten.. Kommit på att diska verkligen är det tråkigaste mest tids krävande som finns! Vill ha diskmaskin och det är NU!!
Nä pannkakorna gör inte sig själva!

Ovido - Quiz & Flashcards