Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 22 augusti 2012 21:56

Shit jag e helt slut.. Har varit så sjukt lugnt på jobbet idag.. Riktigt behagligt förutom på kvällen för då va det sjukt träkigt men det är de i princip alla kvällar när det inte finns nått att göra :) men idag fick jag besök av fin besök av sötaste Kristoffer och hans mamma Janet :) alltid lika trevligt :) och nu vet jag va han ska få i 1 års paket :)) sä det känns bra :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på real steel :) så sjukt bra film :) se den! Värd var enda minut :))
Snart sova, jobb 7-16 imorgon. Sen handla med finaste :) puss & god natt :)

Av Alexandra Ekdal - 22 augusti 2012 09:09

God morgon på er:) hoppas ni har sovit gott?! Det har jag. Helt underbart. Kom i säng i tid igår med. Det händer inte allt för ofta. Så när klockan ringde va det inga problem, trots attjag ligger kvar i sängen men jag e pigg (eller a, inte överdrivet) men men :)

Idag e det jobbdag 5/7 som gäller! Som vanligt hoppas jag dagen går fort!

Nu måste jag upp :) puss, hörs sen ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards