Alexandra Ekdal

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 21 augusti 2012 21:52

God kväll :) dåligt med uppdatering här :) men kan inte göra 10000 saker samtidigt. Men iallafall.. Igår fyllde största lillasyster 20, gu va gammal hon är ;) hahah :)
Dagen började jobb mellan 7-16 sen åkte jag hem till mammsen så tog vi en promenad med lilla Stina :) sen åkte vi till coop och sen blev de onyttig kvällsmat på donken sen åkte vi hem. Bytte om och åkte till garaget. Det blev en del gjort men inte överdrivet.. Fick svetsat där tanklocket satt och svetsat bågen.. Det va väl va vi fick gjort i stora drag. Ska ner på tisdag igen och då ska den va så gott som klar för målning måndagen efter! Men det ger sig väl.

Idag har jag bara jobbat hela dagen, 11-20. Så det va gott att komma hem i tid. Ska snart gå och nana så fort B har duschat klart :) det suger lite med bara ett badrum! Men aja.. När vi köper hur SKA det finnas minst 2 toaletter, räcker med 1 dusch/badkar bara det finns två toaletter!

Jobbar 11-20 imorgon med :( det är litd tråkigt för man får inte gjort mycket hemma :/ och detta va jobbdag 4/7 .. Så onsdag-fredag kvar. Sen lördag blir det folkrace och bio med finaste älsklingen! Måste unna oss nånting nångång. Det va länge sen vi gjorde nått själva :) så nu är det dax :)
Och fredag kommer troligen sara hit och hälsar på :) Ska bli trevligt har inte träffat henne på jättelänge :) blir lätt så när det är 6 mil emellan :/ men det spelar ingenroll för när vi väl träffas så är det som man träffades dagen innan :))
Söndag blir slappdag hemma!

Nu ska jag kolla klart på Suburgatory :)
Puss & kram
Dröm sött <3

Av Alexandra Ekdal - 20 augusti 2012 06:19

God morgon! Hoppas alla har sovit gott. Det har jag gjort! Men måste lära mig att lägga nig tidigare.. Är ju dödstrött på morgonen.. Men sen e ju inte jag någon vidare morgon människa heller.. Mycket effektivare på kvällen än på mogronen då jag helst bara ligger och slappar i flera timmar innan jag går upp..

Idag är det jobb dag 3/7 den kommer förhoppningsvis gå rätt snabbt! Ska vara på lagret hela dagen :D
Men nu måste jag göra mig i ordning :) här kommer en bild från Falköpings kvällstävlig ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 19 augusti 2012 22:18

Ligger i sängen och kollar på första transformers filmen :) så jävla bra!! Älskar dessa filmerna. Så gillar du fart och fläkt, snygga skådisar och bilar som blir robotar?! Så e detta filmerna för dig ;)
Men snart blir det sova gott! Imorgon jobb, passa barn och hund och åka till garaget en snabb vända ;)
Och bara för att bilden tydligen inte laddades upp i förra inlägget så hoppas jag de funkar nu!
Puss ch god natt!

Av Alexandra Ekdal - 19 augusti 2012 19:08

Dagens middag blev grillat med massa gott till!
Grillraket, ost och bacon korv, potatisgratäng, pepparsås, majs och lök röra, marinerade vitlöksklyftor, stekta champinjoner och en grönsallad med fetaost :) så nu är jag så mätt så orkar knappt röra mig!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 19 augusti 2012 19:08

Dagens middag blev grillat med massa gott till!
Grillraket, ost och bacon korv, potatisgratäng, pepparsås, majs och lök röra, marinerade vitlöksklyftor, stekta champinjoner och en grönsallad med fetaost :) så nu är jag så mätt så orkar knappt röra mig!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 19 augusti 2012 06:10

God morgon. Sovit gott? Det har jag när jag väl somnade.. Dock hade ju sovmorgon varit helt underbart! Men icke då.. Jobbdag 2/7 idag.. Hoppas dagen går fort så man kommer hem..
Nu måste jag gå upp..
Hörs sen.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 18 augusti 2012 07:29

God morgon. Hoppas alla sovit gott?! Det har jag, men sen ringde klockan och det va inte alls lika kul :/ så idag går jag på jobb pass 1/7 .. Så jävla strävigt :( fick ett 8 dagars pass i september meb det har jag löst så jag slipper byta en dag och gav bort en ;) hade aldrig pallat det.. Plus att jag känner att ja knappt hinner träffa min älskling då. Och det är inte okej!

På tal om det ^^, idag har jag och Bobby varit tillsammans i 5 år och 9 månader! Och jag fattar knappt va dessa åren har tagit vägen.. Helt sjukt, men underbart :) Älskar dig hjärtat <3

Nu måste jag dra till jobbet. Puss

Av Alexandra Ekdal - 17 augusti 2012 20:32

Dagens middag blev tacos, och det hoppas jag alla kan göra ;) Finns ju typ inget godare än tacos? Eller? =)
Vad är eran favorit rätt? =) Kan vara kul att få in lite tips :)
Här kommer lite bilder från sist jag va i Varberg. Grejade med fr bilen, lekstugan och fotbolls match. Kevins lag vann med 7-0 ;) Och han gjorde iaf 1 mål =)

             

Världens sötaste Stina =D

Nu sitter vi och kollar på film =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards