Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 21:31

Vi började kolla på nån film med Sylvester Stallon men den va så jävla tråkig och dryg så vi byte till 40 year old virgin istället.. Alla har väl sett den? Den e ju typ 200 år gammal ;))

Nu mysa med älsklingen!
Puss & kram
Sov gott.

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 17:46

Kom på det innan att jag glömt lägga in bilderna från Liseberg =) Så här kommer en bildbomb =)

                                                     


Liten trött fröken. Och mamma skulle tvunget mysa med henne när hon låg i sin egen stol. Så hon höll på att ramla ner på golvet. Sjukt kul va det =)

Puss

?

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 15:04

Jag vet inte vad jag dka skriva för rubrik xD iaf.. Nu har jag dammat och dammsugit och lagt kycklingen i marinad. För idag blir det grillat om regnet håller sig borta! Kommer det så får vi problem ;))
Ska gå och diska nu så det blir gjort, så jä*la tråkigt!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 13:01

Precis som rubriken säger ;)) fastnat framför Top model sverige. MEN jag har fått igång tvättmaskinen iaf ;) ska snart diska sen sätta mig och pyssla lite ;)
Jag har fått skrivit in mitt schema på typ 3 olika ställen x'D
Puss

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 11:12

Skiter i att städa för tillfället ;)) bmlir till att sätta sig i solen några timmar och städa sen ;)
Puss

TROR NI INTE SOLEN FÖRSVANN?????

Av Alexandra Ekdal - 12 augusti 2012 09:24

God morgon :)) har ni sovit gott? Det har jag, känner mig utvilad nu och det är ju aldrig fel :)
Idag ska jag städa och dona här hemma. Och OM jag orkar så ska jag träna med.. Men städa är prio 1 ..
Sen blir det nog scrapbooka lite med :) kom på att jag hade en del kvar att göra iaf ..
Nu ska jag gå upp.
Puss
P.s här kommer bild på gårdagens middag:)

Ovido - Quiz & Flashcards