Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 13 augusti 2012 22:47

Varför ska det alltid vara så svårt att sova när man egentligen är dö-trött??
Bara till att fortsätta försöka! Tror min älskling redan sover^^,
Mitt älskade hjärta<3 så glad att du är bara min! Älskar dig <3

Av Alexandra Ekdal - 13 augusti 2012 19:22

Jag kan bokstavligt talat säga att min ork gick från 100-0 på 1 sekund.. Det sa pang och sen va jag dödstrött! Men knappt en timme kvar (hoppas jag) sen kan man gå hem!
Strax back to work!

Av Alexandra Ekdal - 13 augusti 2012 17:18

Älskar att ha rast! Men dagen har gått fort. Men ryggen börjar ta stryck av allt sittande och det är lite synd för de e såå kul att sitta i kassan :))
Dagens kvällsmat (rester;)

Av Alexandra Ekdal - 13 augusti 2012 09:04

God morgon! Sovit gott? Det har jag. Drömde en helt underbar dröm nu på morgonkvisten :)
Idag blir det jobb hela dagen. 11-20.
Det är en hel del blandade känslor må jag säga.. Men det går väl..
Många som börjar jobba idag efter semestern verkar det som. Haha!

Hitta en resa igår som jag skulle kunna boka med en gång! Måste bara få med sambon oxå!! Till Teneriffa :)) hotellet såg helt underbart ut och det hade fått bra betyg av andra gäster..

Nä nu måste jag upp och göra mig i ordning.
Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards