Alexandra Ekdal

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 augusti 2012 07:48

God morgon. Sovit gott? Det har jag men ligger fortfarande i tältet och vill gärna inte gå upp.. Men snart har jag inget val om jag ska se Bobby & Marcus.
Sista dagen idag.. Men åker inte hem innan imorgon.. Och hem längtar man! De må jag lova :))
Jaja får väl vackert gå upp.
Hörs kanske sen!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 4 augusti 2012 16:57

Hej hoppse. :)) nästan inget batteri men det ska vi snart lösa. Tävlingen är slut för dagen rätt gött. Vi har fått handlat och jag har duschat, å de va de värsta jag har gjort! Sviiiiiin kallt vatten och trots min bränna som inte alls e så skön så va de inte gott >< hemskt!
Fick köpt en keps till min favvo idag med :)) as snygg kommer han bli :D

Nu blir det snart grillat sen får vi väl se ;))
Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2012 20:36

Det har vi varit ett tag.. Och tält och allt e färdigt. Så nu väntar vi på lite korv i bröd sen blir de en sväng i depån. Sen blir de säkerligen natten:))
Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2012 14:06

Hhahhaha.. Jaha, då har vi varit i en by i skåne utan namn?? Kul är det ;) vi skulle ta en väg som hade väldigt fin natur och hamnar i en by med kullerstensgator och återvändsgrändar! Tror vi kan vara i Klippan vet inte helt 100 dock xD jaja vi får se när vi kommer fram ;)) hahahahha kul kul! Ska bli kul att se när man kommer fram om vi kommer fram ;))
Puss

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2012 11:59

Nu e vi på hallandsåsen och jag e så uttråkad så jag snart går i bitar!!
Suck!

Av Alexandra Ekdal - 2 augusti 2012 09:38

Halloj!! Läget? Här är allt bra.. Sitter och väntar på svergies segaste personer just nu.. Vi ska ju till tomelilla idag. Så sitter i hallen med hälften(?) av all vår packning och väntar. Jag tycker jag e seg men dessa två söår fan världas rekord!! Och jag som typ "stressa" in i duschen och göra mig iordning! Suck.. Jaja, hoppas på bra väder i helgen så jävla tråkigt om de regnar :/ ska ju trots allt tälta och vara ute 90% av tiden.. Men de ska nog gå bra;) har ju med mig lite go dricka m.m ;))
01.19 kom bobby och la sig igår och så klart lyckas väcka mig, men somnade ganska snabbt ändå ;) sen upp och göra klart bilen idag på morgonen..
Får la se hur länge jag behöver sitta här och mögla.. Skulle kunna vika tvätt och plocka in disken!? Japp så får de bli..
Puss

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 23:33

Kunde inte somna så nu somnar jag med ett leende på läpparna istället :)) önskar sambon kunde vara här och va på bra humör men det lär ju troligen inte hända :( tycker både synd om honom och inte synd om honom. Dock har han varit sjuk halva semester, men resten av halv året har han haft tid! Men då har inte insperationen funnits tydligen :/ de tråkiga är att de är samma visa varje gång oftast! Att man inte lär sig, jag e likadan fast det krånglar oftast inte så mycket dock.

Jaja nu ska jag sova..
Puss puss

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 22:12

Ligger i sängen och kollar på världens bästa dans film!! Längtar till 4 kommer ut! Då ska jag se den på bio! :D
Däckar väl vilken sekund som helst känns de som. Huvudvärken börjar ge med sig nu iaf. Alltid nått :)
Blir nog rätt dålig uppdatering i helgen, vi ska som sagt tälta och ström har vi inte heller.. How will i SURVIVE??? Haha :)
Puss & god natt

Ovido - Quiz & Flashcards