Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 17 augusti 2012 20:32

Dagens middag blev tacos, och det hoppas jag alla kan göra ;) Finns ju typ inget godare än tacos? Eller? =)
Vad är eran favorit rätt? =) Kan vara kul att få in lite tips :)
Här kommer lite bilder från sist jag va i Varberg. Grejade med fr bilen, lekstugan och fotbolls match. Kevins lag vann med 7-0 ;) Och han gjorde iaf 1 mål =)

             

Världens sötaste Stina =D

Nu sitter vi och kollar på film =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 17 augusti 2012 10:38

God morgon :)) har ni sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade ;) vakna av att det va så jävla varmt så det finns inte.. Men va ska man förvänta sig med när man har duntäcke på sommaren ;)) snart dags att fixa lite frulle.. Sen måste jag diska med ;( det suger.. Men det måste ju göras!
Sen blir det nog kolla om B kan kolla om han får upp rutan på bilen. Hoppas!!
Talk to you later :)
Puss
En bild på kusin och morbror ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards