Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2012 22:44

Nu har jag kollat klar på All the boys love Mandy Lane.. Mysko film, men sevärd! Nu ska jag sova :) marknad och träna står de på schemat imorgon :) puss & kram!
Sov så gott!

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2012 20:56

Den va inte så vidare god, smakade bränd chokladpudding.. Men ska prova imorgon med vaniljgrädde och jordgubbar ;)) nu ska jag krascha i sängen och kolla film :)
Puss och kram

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2012 20:35

Gaaah, nu blev jag mätt. Dagens middag blev pizza från baren.. Orkade inte ställa mig och laga mat tjugo över 7 när Bobby kom hem..
Men jag har gjort en LCHF kladdkaka! Smidigit som fan så här får ni receptet:
100 g smör
100 g mörk choklad
3 ägg
1 tsk vaniljsocker
1 msk kakao.

Sätt ugnen på 200 grader.
Smält chokladen och smöret. Vispa äggen fluffiga. Häll i chokladblandningen i äggen och tillsätt vaniljsocker och kakao.
Häll upp i en ungsfast form, ställ in i ugnen i 6-9 minuter (beror på hur bra ugn man har) men den ska inte vara lös i mitten :))
Puss

 
Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2012 16:10

Snart e det helg och de ska bli såå gött!!
Sjukligt ont i ryggen och jag vet inte va jag har gjort. Helt sjukt.
Nu tillbaka till kassan!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 10 augusti 2012 07:40

God morgon! Sovit gott? Halva natteb har jag sovit gott sen har jag legat och vritt på mig resten! Detsjukaste va när jag trodde att B (som inte va henma vid den tid punkten) fråga mig va klockan va. Och upptäcker sen att jag pratar med mig själv xD
Idag står det jobb på listan, 8-17, sen fixa lite grejer på jobbet. Sen e jag ledig helgen och då blir det sjönevad marknad och massa mys med älsklingen <3

Puss&Kram

Ovido - Quiz & Flashcards