Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 26 augusti 2012 19:53

Är precis vad jag ska ha nu =)
Medans min iPhone återställs, för det är inget annat än krångel.. Så nu ska den återställas, men det verkar ta några timmar :( Så får se hur långt jag kommer idag.


Har gjort en ny header med =) Vad tycks? :)


NU ska vi kolla på The Hunger Games.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 26 augusti 2012 15:10

Klockan är 15 och jag ar halva lägenheten kvar att städa >,< det är inte okej!!!!
Kök och sovrum är klart på 3 TIMMAR.. Gaaaaaaah!!! Tur vardagsrummet kommer gå hyfsat fort. Ska bara orka resa mig från fotöljen >< 3 eller 4 maskiner tvätt kvar >< blöööö..
Jaja det är väl bara att fortsätta I guess :/
Pözz

Av Alexandra Ekdal - 26 augusti 2012 11:35

God morgon (?) hahah kan man skriva så när klockan är halv 12? För mig är det iallafall det. Hoppas alla har sovit gott det gjorde jag fram till 4.35 för då vaknade jag av att det åska som fan. Och va vaken fram till ca halv 6 -6 sen kunde jag somna om. Men det va heeelt sjukt hur mycket det kan åska och blixtra egentligen. Men men fick lite panik att jag inte skulle kunna städa idag >< för jag trodde att det aldrig skulle sluta. Men det har det gjort och jag ska strax gå upp och sätta igång. För här ser ut som faaen ><

Hörs väl säkert sen :)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards