Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 28 augusti 2012 21:17

Sitter i soffan och myser med Stina som ligger jämte mig :) kvällen har bestått av att mysa med Kevin och Wilma :) alltid lika mysigt med mina fina <3 Kollar på Big bang theory. Finns ju ingen annan skit på tv!
Idag har jag fått målat klart bilen iallafall. Eller nästan har det röda kvar och skriva lite på den ;) men de ska vi göra på måndag :) sen ska den vara så gott som klar!
Fick myst med finaste lilla Kristoffer idag med :)
Nu ska jag mysa med Stina och glo på tv :)
Puss & god natt

Av Alexandra Ekdal - 28 augusti 2012 12:09

Harregud nu e det snart september och hösten knackar på dörren. Här är svin kallt inne. Snart dags att sätta igång värmen! Snart ska jag ta mig i kragen och packa, göra mig klar och åka till Varberg :) idag ska bilen målas och städas! Och ställa framvagn och sen ska den väl vara så gott som startklar ;) tror jag :) hoppas!!
Först ska jag lämna filmer på hemmakväll sen ta mig en tur till en hobby affär i vbg och sedan blir det garaget :)
Så nu ska jag göra klart för att åka :)
Hörs sen :) puss <3
Sleten.se!

Ovido - Quiz & Flashcards