Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 23:33

Kunde inte somna så nu somnar jag med ett leende på läpparna istället :)) önskar sambon kunde vara här och va på bra humör men det lär ju troligen inte hända :( tycker både synd om honom och inte synd om honom. Dock har han varit sjuk halva semester, men resten av halv året har han haft tid! Men då har inte insperationen funnits tydligen :/ de tråkiga är att de är samma visa varje gång oftast! Att man inte lär sig, jag e likadan fast det krånglar oftast inte så mycket dock.

Jaja nu ska jag sova..
Puss puss

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 22:12

Ligger i sängen och kollar på världens bästa dans film!! Längtar till 4 kommer ut! Då ska jag se den på bio! :D
Däckar väl vilken sekund som helst känns de som. Huvudvärken börjar ge med sig nu iaf. Alltid nått :)
Blir nog rätt dålig uppdatering i helgen, vi ska som sagt tälta och ström har vi inte heller.. How will i SURVIVE??? Haha :)
Puss & god natt

Mat

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 20:53

Då har man fått i sig lite mat. Hamburgare med bröd. Så nu ligger man mätt i soffan och kollar på Tinas sommarkök. Ska snart diska och sen ska jag krypa ner i sängen.
Bobby är i getås och grejar med bilen för den krånglar :( så lastat e de inte gjort :/ och sammanlagt har jag väl träffat han 45-60 idag :/ knappt de..
PusS

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 19:32

Ligger i sängen med dov huvudvärk och kollar på pippi på rymmen (man kan aldrig bli för gammal för Astrid
Lindgrens filmer), i min ensamhet och håller på att svälta :/ suck.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 13:17

Allt packande gör mig snurrig. Blir typ "nervös" när jag ska packa för jag e rädd att man glömmer nått..

Har även bestämt att jag har fri vecka denna veckan = att jag äter nästan vad jag vill! För just nu håller jag på att gå under jorden känns de som.

Nu ska jag göra nått vettigt xD

Av Alexandra Ekdal - 1 augusti 2012 11:09

God morgon! Nästan iaf;)) har inte orkat gå ur sängen än men snart så ;) 1 augusti idag! Helt sjukt.. Fattar liksom inte riktigt va tiden tar vägen.. Men de lär man väl aldrig få veta heller.. Idag är det packa inför Tomelilla som gäller.. Annars blir de nog inte så mycket mer gjort :) ska scrapbooka iaf :)
Så nu blir de frulle!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards