Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 23 augusti 2012 20:27

(hoppas de funkar nu!)

Av Alexandra Ekdal - 23 augusti 2012 20:25

Hahah kom inte på nått bättre :)
Nu e jag hem kommen och sjukligt trött!! Efter jobbet kom Bobby ner till Ullared så gick vi och handlade massa nödvändigt! Alltid lika kul :( fick tag i 2 filmer och massa annat tråkigt som rengörningsmedel och skit. Det är aldrig kul.. Men ett måste :)
Nu kollar vi på simpsons och jag ska roa mig med detta (kolla på bilden) sen ska jag nana kudden!
Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 23 augusti 2012 06:17

God morgon(?!) hoppas ni har sovit gott, det har jag stund tals, vaknat iaf 2 ggr som jag vet, en ggn kl 01.42 och en gång 05.15 Det finns inget värre än att vakna mitt i natten.. Och täcket har åkt runt sommen karusell..

Ska strax gå upp, hade gärna legat kvar kan jag ju lova! Men det går icke! Sovmorgon blir det på söndag och nu känns det som en evighet dit :(
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards