Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 20:08

Lchf-pannkakor:
2 ägg
2 dl vispgrädde
1 msk fiberhusk
Salt
Smör att steka i.

blanda alla ingredienser. Låt stå i 5 minuter. Stek i rätt mycket smör. Sukt svåra att väda och lätta att bränna ;)) men smakar som vanliga ;) servera med grädde och bär!
Smaklig måltid.
Nu ligger jag i soffan och päser!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 18:30

Nu har jag diskat klart och ska börja på pannkakssmeten.. Kommit på att diska verkligen är det tråkigaste mest tids krävande som finns! Vill ha diskmaskin och det är NU!!
Nä pannkakorna gör inte sig själva!

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 16:52

Nu e jag hemma så nu ska jag träna en stund sen blir det diska, steka pannkakor, duscha och sen Hart of Dixie på kanal 5 och det börjar 8 ;)
Det läskiga är att det går en gubbe utanför lägenheten och trimmar kanterna.. Tyckte det lät väldigt högt >< usch och fy!!
Hörs sen. Puss

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 06:34

Va fan är hösten redan här?? Klev utanför dörren och det va sviiiiin kallt! Högsta värme och rumpvärme i bilen! Brr! Puss

Av Alexandra Ekdal - 14 augusti 2012 06:17

God morgon. Har ni sovit gott? Det har jag och jag vill inte gå upp! As trött. Somnade mellan 23.15-23.30 nångång! Inte helt okej.. Idag blir det jobb 7-16. Sen hem och mest troligen ta det lugnt och sova i tid! B kanske ska köra go-kart med jobbet ikväll. Men vi får väl se.
Nu måste jag gå upp!! Suger lite att bara ha 1 toalett ><
pyss

Ovido - Quiz & Flashcards