Alexandra Ekdal

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 11 mars 2011 20:25

Hahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hah... Sitter och kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow, och precis innan pausen så åkte jockiboi ut, genom att åka på en raket och sen flög han av och landa i en pool. Smart som han är så landar han ju på mage.. Jag och Bobby har skrattat så vi nästan gråter.. Så nu ska vi fortsätta kolla på det..


Talk to you <3

Av Alexandra Ekdal - 11 mars 2011 16:13

Jaha, då va det fredag igen, tycker det är helt sjuk va veckorna går fort. Idag har jag handlat, hjälpt min kära morfar att stryka 2 skjortor.. Och sen när jag kom hem tänkte jag att gött så ska jag bara lägga in alla mina kläder och plocka in maten. Men icke sa nicke.. Det börja med att jag fick plocka in maten, sen plocka in disken och plocka i ordning här.. För här såg ut som ett bomb nedslag med sanna ord..

Men nu ser här bättre ut.. Skulle behöva dammsugas och dammas av IGEN.. men det får jag ta i morgon tror jag.. Orkar inte göra mer nu.. Har satt in papper i pärmarna..


Och jag har gjort några handövningar.. Orkar inte göra dom hela tiden.. Det finns en där jag ska böja handleden, men den klarar jag inte riktigt av än.. Men dom andra går ju av rena farten.. Men den där massagen går så där.. Det är såååå obehagligt så jag vet inte vad, ska se om jag kan göra lite sen.. Men usch säger jag bara..


Och nu snö/regnar det IGEN... Suck.. Ena stunden snöregn och andra stunden skinner solen :( Konstigt väder..

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem..

Vi hörs senare. Pusselipuss

Av Alexandra Ekdal - 11 mars 2011 00:30

Nu har jag kollat klart på Grey's Anatomy.. Helt sjukt spännande och sorligt.. Så en liten tår kom det allt.. Men jag förstår inte varför man slutar en säsong mitt i ett vapendrama???????????? Klart jag förstår att det är för att locka tillbaka tittarna, men dom som älskar en serie tittar ÄVEN om 1 avsnitt är tråkigt men dom 23 andra avsnitten är HUUUUUR bra som helst..  Men jag tycker fortfarande att det är DUMT, DUMT, DUMT!!!!

Nu ska jag faktiskt sova, hyfsat tidigt för att vara hos mammi.. I morgon ska jag hem till älsklingen och Älvsered.. Och sen tillbaka till Varberg på måndag igen..

Jag vill att min hand ska funka som jag vill.. men kommer nog aldrig få tillbaka den överrörligheten som jag har i mina händer, eller nu för tiden hand.. Ska till arbetsteraputen nästa torsdag med.. Hoppas det går bra.. Inte för att jag är världs duktig på att göra mina övningar, men jag gör dom ibland.. Vissa mer än andra..

Ne nu ska jag inte hålla er uppe mer.  Nu är det dags att sova..


God natt mina kära kompisar och alla andra där ute som läser <3

Av Alexandra Ekdal - 10 mars 2011 20:28

Asså jag vet fan inte vad jag ska säga om dom idioterna.. Men dom e fan inte smarta.. Dom skulle t.ex köra offroad, och Gabor eller va han heter, får ett hinder så han skickar ut sin co-driver eller va fan det heter, BARFOTA i lera.. Och sen kör i från honom xD Så jävla sjukt.. Jaja.. Dom e fan inte normala någonstans någon av dom..
Dom skulle göra undan manöver innan och datanördarna skulle köra åt höger men kör rakt igenom väggen istället jävla idioter xD


Jaja , snart blir det CSI Miami och sen blir det dom sista tre avsnitten av Grey's Anatomy. Sen e säsong 6 över och jag kan följa med i säsong 7 som fortsätter på onsdag :D


Btw, DESEPRATE HOUSEWIVES E TILLBAKA PÅ TISDAG :D:D:D:D:D:D:D:D ÄNTLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGEN :D

 

Vi hörs kanske senare :D

Av Alexandra Ekdal - 10 mars 2011 15:59

Efter Pinocchio så ville Wilma kolla på mer film och denna gången blev det Pippi på de 7 haven ;)
Jag har även gjort mina övningar som jag skulle göra.. Och just nu sitter jag utan skyddet, kan ju inte bli beroende av der, trots att jag ska använda det.. Men lite utan gör ingenting.. Måste ju säga att det va gudomligt gött att duscha som vanligt..

Äntligen börjar allt bli som vanligt igen =)

 

Det blåser typ storm ute.. Och jag fryser ><
Snart kommer mammis hem från jobbet =) Skulle ju plockat ur diskmaskinen men det hade inte torkat innan, och nu vet jag inte >< Jaja, tar la det sen :)

Tjo så länge^^.

Av Alexandra Ekdal - 10 mars 2011 14:12

Nu e min garderob fixad, synd att man inte riktigt kan med och slänga massa kläder så nu har jag packat ner det i påsar, har inte väskor så det räcker. Så i helgen blir det STOR städning i garderoben hemma i Älvsered =) Och förmodligen slänga massa skit.. Eller gammla kläder iaf.. Och söndriga kläder.. Men vi får se =) Tagit hem skor och sånt med.. Fick panik när jag inte hittade mina replayskor   Först trodde jag syrran hade tagit dom, men mamma sa att hon har ställt upp dom på vinden.. Så hoppas verkligen det annars e det synd om min syster. Samma med mina vita pumps som jag hade på balen och studenten..

 

Men nu ska jag göra mina övningar och kolla på Pinocchio med sötWilma ^^, Kevin gick till en kompis och lekte :)

Hörs senare :D

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 20:45

Ne nu e det dags för lite rehab med handen.Ska ju sitta och "massera" ärret för att nerverna ska hitta tillbaka till varandra.. Men jag e ju så feg så jag vågar ju inte.. Men nu måste jag göra det.. Annars blir min arbetsteraput arg på mig..

Så ska jag kolla klart på Sveriges Mästerkockar.. Sen blir det Blue Blood  tydligen ;)

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 16:58

Här kommer några bilder si sådär 6 veckor efter operationen..

    

Helt sjukt att huden torkar p.g.a ett gips xD borde det inte återfuktas egentligen? xD Nu kanske jag visade min korkade sida.. Men seriöst.. Det är SJUKT mkt mer än vad det är på bilden..

Nu kollar jag på scrubs, mamma sover, kevin sitter vid mammas data och Wilma har myror i byxorna eller nått..

Wilma kläckte precis ut sig att jag har en stark panna xD Hahhahaha..

Ovido - Quiz & Flashcards