Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 20:45

Ne nu e det dags för lite rehab med handen.Ska ju sitta och "massera" ärret för att nerverna ska hitta tillbaka till varandra.. Men jag e ju så feg så jag vågar ju inte.. Men nu måste jag göra det.. Annars blir min arbetsteraput arg på mig..

Så ska jag kolla klart på Sveriges Mästerkockar.. Sen blir det Blue Blood  tydligen ;)

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 16:58

Här kommer några bilder si sådär 6 veckor efter operationen..

    

Helt sjukt att huden torkar p.g.a ett gips xD borde det inte återfuktas egentligen? xD Nu kanske jag visade min korkade sida.. Men seriöst.. Det är SJUKT mkt mer än vad det är på bilden..

Nu kollar jag på scrubs, mamma sover, kevin sitter vid mammas data och Wilma har myror i byxorna eller nått..

Wilma kläckte precis ut sig att jag har en stark panna xD Hahhahaha..

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 15:21

INGET MER GIPS :D fy fan va gött att bli av med skiten :D Men det är ju inte jättefint :/

Här får ni en bild iaf :D  

Inte en värst bäst bild men det är ju lite hur det ser ut.. Ska ta med digitalkameran när jag kommer hem så får vi se hur det blir =)

Ne snart ska jag plocka ur diskmaskinen och sen äta spagetti och köttfärssås :D MUMS !!

Så det är lite positivt i det negativa :)

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2011 10:42

Vet inte va man ska skriva om denna dagen hittills.. Det enda jag kan säger är:

 

 

KAOS!

 

 

Vet inte vad jag ska skriva mer.. Denna dagen kan bli både bättre och sämre.. Det märker vi vid 1 tiden ><

Ovido - Quiz & Flashcards