Alexandra Ekdal

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2011 13:28

Nu ska jag på "a secret mission" ;) Moahahhaa :P Vad det är märker ni sen ;)


Så tja så länge :P

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2011 10:32

Nu ska jag, mamma och Wilma åka och panta burkar och flaskor och sen ska vi handla..

I eftermiddag ska vi till Lekstugan med dom små och leka :) Sen ska jag åka hem till min älskling..

Men nu ska vi åka.. Hörs sen =)

Av Alexandra Ekdal - 21 mars 2011 22:38

Asså 1000 gånger om ursäkt till er som dyrkar B.B men va fan ser ni i den såpan??
Just nu måste jag säga att det enda jag ser är ett gäng patetiska, psykiskt störda, mentalt förstörda och ett stort gäng IDIOTER...

Som lipsillen Roza:

Asså gud va det är synd om mig.. Ge mig vad jag vill.. Asså jag går här ifrån.. Asså tyck synd om mig    BUHU BUHU..


OM DET NU ÄR SÅ SYND OM DIG GÅ UT DÄRIFRÅN DÅ DIN GRINOLLE !!!!!!!!!!!

GAAAAHHHAAA... ILLA NOG ATT MAMMA TVINGAR MIG ATT SE DET ><


Ne nu orkar jag fan inte se denna skiten mer. Så god natt sov gott.
Hörs i morgon..

Av Alexandra Ekdal - 21 mars 2011 20:20

Denna bilden gör mig glad :) Känna adrenalinet pumpa och va kan göra en gladare när man tar starten och tar hem heatet ganska klockrent :)

Av Alexandra Ekdal - 21 mars 2011 17:58

Hej alla goa och glada läsare.. Idag har det verkligen varit vår i luften.
Dagen började med att jag vaknade när klockan ringde, kvart över 8. Och då för första gången på länge kände jag mig riktigt utvilad. Så det kändes bra att gå upp då.. Så käkade frukost och gjorde mig i ordning. Sen drog jag ner till stan och träffade Ellen. Så gick vi lite på stan. Hittade ett gult linne.. Sjukt nice och gött att ha till sommaren. Så vi får la se om man kan bli lite brun med så det blir ännu finare :) Funderade på att köpa ett som e lika blått som min bakgrund. Men jag vet inte om jag passar i den färgen.. Jaja det ger sig..


Sen när jag kom hem från stan så satte jag mig vid datan och började fundera på vad jag ska göra med Team Attans Racings hemsida.. Började tröttna på den nu.. Så nu har jag fixat den så kika in här ---> Team Attans Racing så kan ni ju lämna en rad i gästboken om vad ni tycker :)


Nu sitter jag och Wilma och kollar på Madicken på Junibacken :)

See ya later :)

Av Alexandra Ekdal - 20 mars 2011 17:03

Så sjukt äckligt mätt, men gott va det. men nu e jag så mätt så jag snart spyr vilket slutar med att jag lägger mig i soffan och kollar på OC resten av dagen, och typ kvällen, eller nått..

Så tjing på er =9

Av Alexandra Ekdal - 20 mars 2011 15:04

Hej hopp alla trötta läsare.

Eller va vet jag om ni e trötta eller inte. Men jag e iaf trött. Trots att jag inte vaknade innan halv 11. Men ändå.. Det är tråkigt väder ute och jag känner inte för att göra ett skit.. Och jag e sjukt sugen på godis med.. men vet knappt vad för godis, bara nått gott egentligen.

Ska göra lasange sen.. Det blir söndagsmiddagen idag..
Idag har vi inte gjort något, varit i Getås en sväng och nu sitter vi i soffan och tänker inte göra ett jävla skit mer idag, kanske vika tvätten om den e torr. Det får vi se..

Hörs kanske senare:) Puss

Av Alexandra Ekdal - 19 mars 2011 21:14

Hemma efter att ha varit på kalas hos Bobbys kusiner. Är sjukt trött, ont i höger axel och ont i huvudet..

Sitter och funderar på om det är supermånen idag som det har stått om i tidningen.. Den ska ju tydligen vara väldigt nära jorden och det är den och det är fullmåne oxå..

Nu ska jag se om jag hittar nått gott att smaska på. Är sjukt sugen på godis men det vet jag att vi inte har så det skiter la sig direkt..

Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska ta alvedon och sen får vi se..
Puss på er..

Ovido - Quiz & Flashcards