Alexandra Ekdal

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 28 mars 2011 13:17

Jaha, måndag igen.. En vecka kvar tills man börjar jobba.. Lite smått nervös men ändå inte.. Har inte varit där på 3 månader och jobbat men ändå vet man vad det går ut på.. Men tycker det är så alltid, det va samma sak när man gick i skolan så va man oxå nervös men ändå inte när man skulle tillbaka till skolan efter lov.


Jag vill komma på vad jag vill göra när jag blir stor.. har inte en jävla aning om vad jag ska göra.. Men jag vet att jag inte tänker vara kvar på Gekås iaf.. Skulle kunna tänka mig att jobba som dagisfröken.. Men då måste man hitta ett dagis där dom behöver folk.. Annars vet jag faktiskt inte vad jag vill göra..


Men nu ska jag se om jag hittar nått att äta och sen ska jag hämta lillebror vid simhallen och sen ska jag hämta lillafisan på dagis och sen vete fan faktiskt :)


Men vi hörs senare :) puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 27 mars 2011 19:34

Jag ser det snöa, jag ser det snöa nu vill jag bara gråta igen :( Jävla piss väder.. Kan det ALDRIG bestämma sig om det ska vara vår eller vinter????? Jag vill ha vår och så är det med det..


Idag har vi varit på kalas hos Stefan och Sofie.. Sofie fyller 25 i morgon och Bobbys yngsat brorsdotter fyllde 1 år igår.. Så vi va på kalas där idag :)


Och nu sitter vi och kollar på O.C ska snart ta fram lite godis eller nått och smaska på.. Börjar bli rätt trött.. Eller rättare sagt har varit trött i princip hela dan.. Men det har la med omställningen och göra.. Får ju fan sova 1 timme mindre och ha en älskling som kommer in och väcker en genom att slänga sig på en hjälper inte direkt.. Men mysigt vare =)

Mer O.C, mindre data..
Seeeee yaaaa ;)

Av Alexandra Ekdal - 27 mars 2011 10:03

Gaaaaah va jag e trött.. Men så är det när man har en älskling som tycker det är tråkigt att sitta uppe själv och jag sover så då väcker han mig.. Och kom på nu på morgonen att just nu är klockan enligt vintertid bara 9 >< Men jag överlever nog..
Ska åka med svärmor till Gekås om en stund så nu måste jag äta frukost och göra mig klar..
Så nu lyssnar jag på Glee och måste gå och göra mig i ordning för hon kommer nog snart..

Ska  ju på kalas sen i eftermiddag oxå..

Om mitt muppade musikprogram kan funka..


Hörs senare :) Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 26 mars 2011 19:39

Så då va man hemma igen.. Sjukt jävla kallt är det ute, så stanna inne, mööö varmare.. eller vi har det iaf =) Det är nog runt 6-7 minusgrader ute nu.. Sjuuuukt med tanke på hur varmt och skönt det har varit idag =)


Iaf, idag har vi varit och kollat på hus.. Och jag säger bara Nej.. Så behöver vi ju inte prata mer om det..
Nu sitter vi iaf hemma och kollar på nån film på femman.. Och jag fryser sjukt mkt om min fötter.. Inte bra att gå i bara Converse när det är massa minus grader ute..


Ne dags att kila.. Ska se om jag hittar nått gott i köket ^^, Det är ju trots allt lördag :)
Hörs kanske senare :) Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 26 mars 2011 09:49

God morgon alla goa läsare :) Idag e det verkligen vår i luften.. Det verkar inte som att det blåser så mkt ute heller.. Hoppas inte det gör det för snart är det dags för en morgon promenad med Ellen och vovvarna :) Hon behövde prata av sig lite.. Och jag är ändå uppe.. Så då kan man passa på att gå en promenix. Ska iväg till Getås sen och så ska vi kolla en grej i eftermiddag. Så får vi se sen =)

Funderar på att spela in en vårskiva med men vet inte va jag ska ha för musik på den bara, några förslag??


Neee nu måste jag borsta tänderna för snart är Ellen här :) Vi hörs senare :) Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 25 mars 2011 20:04

Så då va middagen intagen och det blev hemmapizza.. Supergott.. Och nu e man sjukt jävla mätt.. Och sitter och kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow =)

Sen blir det nog en film eller nått.. Vi får väl se :)


Vi hörs senare :)

Av Alexandra Ekdal - 25 mars 2011 15:08

Satt precis och kolla lite på CDON samtidigt som jag kollar på avsnitt 2 av morden i sandhamn, men det är ju inte kul längre, vet vem mördare e och nu ska dom bara få tag i han med sen e det ju över.. Jaja.. men iaf.. Satt och kolla på cdon och för några dagar sen så såg jag en reklam om att dom ska släppa Skilda Världar på dvd och kom på att, fan den MÅSTE man ju nästan ha.. Den va ju sjukt bra den serien.. Samma med 3 kronor ;) Och någon hade skrivit på CDON att vita lögner skulle komma ut med, och Varbergare som man är så måste man ju bara ha Varbergs-serien Vita Lögner ;)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, det får vänta några månader tills ekonomin är på fötter igen.. Inte för att dom va så farligt dyra men ändå.. Allting kostar..

 

Hmm sitter och funderar på vad vi ska äta idag. Om vi ska äta potatisgratäng med fläskytterfile och pepparsås eller hemma pizza.. Hmm.. Får la se när gubben kommer hem..

Dags att pysa..

See ya <3

Av Alexandra Ekdal - 25 mars 2011 13:53

Bara för att jag e ensam hemma och inte orkar göra någonting så sätter jag mig och kollar på Morden i Sandhamn.. mest för att jag e hemma själv och väldigt depprimerad av att inte få några pengar på läääääänge..


Talk to you later <3

Ovido - Quiz & Flashcards