Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 24 mars 2011 17:32

Nu har jag tittat på glee typ vääääldigt länge så får väl göra någon slags nytta hemma.. Börja med att diska och sen laga mat..

Sen får vi väl se vad som händer =)


Har så grymt ont i nacken och ena skulderbladet så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, tror det är det som gör att jag har så ont i huvudet titt som tätt..

Det ger sig..

Off to the kitchen..

Bye bye =)

Av Alexandra Ekdal - 24 mars 2011 12:59

Jag säger bara "Glee"

Det är nog min nya favorti serie :D Mööööö drama och komedi och romans och allt annat =)

Men snart ska jag dra till Ellen och gå en promenad.

Talk to you later :)

Av Alexandra Ekdal - 24 mars 2011 11:26

Idag verkar det vara ganska varmt ute.. Och just nu sitter jag och kollar på Glee =) Har ätit frukost och klätt på mig =)

I eftermiddag ska jag till Ellen och gå en riktigt låååååååångpromenad.. OM det inte blåste storm ute som det verkar göra.. Men jaja. vi ska nog överleva ;) Vi överlevde igår..


 Nu ska jag se några avsnitt av GLEE :) 

See ya later :)

Ovido - Quiz & Flashcards