Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2011 22:00

Ne nu ska jag se vart jag ska sova någonstans och gå och lägga mig och kolla på Private Practis och se om det är nått att ha =) Man kan ju alltid hoppas för det är ju skaparna av Grey's Anatomy som har gjort den serien oxå.. Så bara hoppas på det bästa och se om de e nått att ha..
Gör la ett inlägg sen och skriver om det e bra eller inte.. Tänker iaf inte sitta och kolla på Big Brother , där folk blir psykist störda dag efter dag..


Pease and Love <3

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2011 17:53

Snart ska vi faktiskt åka och äta.. Men först ska syrran dammsuga, kevin ska komma hem och sen ska vi åka.. Ska köpa busskort till syrran.. Och kanske tanka, vi får se. Kanske klara mig till i morgon..

Nu blir det mer pippi avsnitt så får vi se sen =)


Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2011 16:44

Sitter nu och kollar på vad man kan hitta på i sommar med dom små. Blir bara jag, Wilma och Kevin och kanske Bobby om han vill åka med =)
Har kollat runt lite, men det blir bara för en dag isf..

Har kollat på:
- High Chaparall

- Skara Sommarland

- Tosselilla

- Borås djurpark

- Ölands Djur&Nöjespark

- Liseberg

 

Men det mesta är ju så man får sova över, det enda är la isf Borås, High Chaparall eller Liseberg.. Men vi får se.. Ska prata lite med mamma och se vad hon säger =)

 

Kom gärna med förslag =)

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2011 14:01

Måndag igen.. Är just nu i Varberg och försöker få syrran till att göra sitt projektarbete. Men det är jävligt svårt att hjälpa någon som uppenbarligen INTE vill ha någon hjälp, som tycker att Big Brother och sminkparty är viktigare än skolan..

Men jag skiter i det.. Det är inte mitt problem längre.. Jag orkar inte.. Jag ställer upp HELA tiden, vad får jag tillbaka? Ingenting.. Inte ens ett tack. Så varför ska jag ställa upp? Varför?
Jag vill bara veta..


Ovido - Quiz & Flashcards